Facebook премахна реклама на Тръмп заради нацистки символ

Facebook премахна реклама на Тръмп заради нацистки символ

Социалната мрежа Facebook премахна реклами на президента Доналд Тръмп и вицепрезидента Майк Пенс, включващи обърнат червен триъгълник – символ, използван от нацистите, за обозначаване на политически затворници, комунисти и др. в концентрационните лагери, предаде „Асошиейтид Прес“.

В четвъртък от технологичния гигант заявиха, че кампанията е нарушила „политиката срещу организираната омраза“. Натаниъл Глайкър, директорът на политиката за сигурност на Facebook, отбеляза, че не толерират знаци, свързани с идеологии, „освен ако не са поставени в контекст или се осъждат“. „На което и друго място да се използва този символ, ще предприемем същите действия“, коментира той.

За рекламата комуникационният екип на Тръмп и Пенс е похарчил 17 хил. долара, с което тя е достигнала до стотици хиляди потребители. Тим Мърто, който ръководи кандидатпрезидентската кампания, обясни, че обърнатият триъгълник е използан често от антифашисткото политическо движение „Антифа“, затова е бил включен в комуникация, свързана с него. „Иронично е, че беше необходима реклама на Тръмп, за да принуди медията мълчаливо да признае, че „Антифа“ е група на омразата“, заяви Мърто.

Въпреки прекратяването на кампанията, социалната платформа продължава да получава критики от служители и потребители за това, че отказа да премахне пост на американския държавен глава, съдържащ фалшива информация.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Простреляха приближения до Тръмп консервативен активист Чарли Кърк
Зеленски призова за създаване на въздушен щит над Европа
Показното убийство на Чарли Кърк: ФБР издирва стрелеца, след като задържаните по-рано бяха освободени
Времето: Студен атмосферен фронт носи облаци и дъжд
Кристин Лагард приветства управителя на БНБ Димитър Радев като наблюдател в Управителния съвет на ЕЦБ
Учени развъждат редки и застрашени видове в най-дългата река в Китай
УНИЦЕФ: България е сред страните с най-високи нива на затлъстяване сред децата в Европа
Бизнес перспективи: Ще запази ли ЕС забраната за продажба на нови дизелови и бензинови коли?