Facebook премахна реклама на Тръмп заради нацистки символ

Facebook премахна реклама на Тръмп заради нацистки символ

Социалната мрежа Facebook премахна реклами на президента Доналд Тръмп и вицепрезидента Майк Пенс, включващи обърнат червен триъгълник – символ, използван от нацистите, за обозначаване на политически затворници, комунисти и др. в концентрационните лагери, предаде „Асошиейтид Прес“.

В четвъртък от технологичния гигант заявиха, че кампанията е нарушила „политиката срещу организираната омраза“. Натаниъл Глайкър, директорът на политиката за сигурност на Facebook, отбеляза, че не толерират знаци, свързани с идеологии, „освен ако не са поставени в контекст или се осъждат“. „На което и друго място да се използва този символ, ще предприемем същите действия“, коментира той.

За рекламата комуникационният екип на Тръмп и Пенс е похарчил 17 хил. долара, с което тя е достигнала до стотици хиляди потребители. Тим Мърто, който ръководи кандидатпрезидентската кампания, обясни, че обърнатият триъгълник е използан често от антифашисткото политическо движение „Антифа“, затова е бил включен в комуникация, свързана с него. „Иронично е, че беше необходима реклама на Тръмп, за да принуди медията мълчаливо да признае, че „Антифа“ е група на омразата“, заяви Мърто.

Въпреки прекратяването на кампанията, социалната платформа продължава да получава критики от служители и потребители за това, че отказа да премахне пост на американския държавен глава, съдържащ фалшива информация.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 18 октомври. Имен ден празнуват Златка, Златина, Златан, Лука
Без ясен резултат: Тръмп и Зеленски са обсъдили даването на ракети "Томахоук" на Киев
Студени досиета: Синът на основателя на Mango е заподозрян за убийството му преди година
Ключовите двигатели на икономическия растеж в България и Югоизточна Европа
След нови разкрития за Епстийн: Британският принц Андрю обяви, че се отказва от титлите си
Предложение: Новите подземни паркинги в Белгия да бъдат предвидени за бомбоубежища
Как да спасите компанията от криза с репутацията
Съставните части на всеки печеливш екип