ФАРА раздели звездата си на две

ФАРА раздели звездата си на две

Тази година за първи път емблематичната статуетка звезда на рекламния конкурс ФАРА ще бъде буквално разделена на две, съобщиха организаторите.

Едната част на наградата ще бъде за агенцията, създала проекта, а другата - за клиента, одобрил идеята и допринесъл за нейната реализация.

Добрите идеи сами по себе си не са достатъчни. Без участието на клиента, креативните концепции щяха да си останат само идеи. Споделени трябва да бъдат не само усилията, но и удовлетворението от постигнатите успехи, смятат организаторите от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).

Всяка година ФАРА отличава рекламните агенции за успешно реализирани проекти и творчески концепции. 

Фестивалът ФАРА се организира от БАКА, а по традиция Агенцията на годината от предходното издание съдейства активно. Тази година това e Saatchi & Saatchi (част от Publicis One). 

„В изданието на ФАРА през 2018 г. на фокус са поставени клиентите рекламодатели, които заслужават признание наравно с рекламните агенции. Работили усилено в екип, двете страни изграждат успешните си кампании, базирани на взаимно доверие и общи усилия“, коментира Николай Караджов, изпълнителен директор на БАКА.

„Зад силните кампании стоят не само добрите идеи на агенцията – не по-малко важно е да имаш смел клиент. Кампаниите, които според нас заслужават да бъдат награждавани, винаги са резултат от истинското партньорство между агенция и клиент. Затова и смятаме, че е редно наградата да бъде споделена“, казва Георги Гавазов, управляващ директор на Saatchi & Saatchi:

Продължава на страница 2.

„Тази година творческата концепция на ФАРА излиза далеч извън рамките на комуникацията. Което, впрочем, е нашата специалност”, допълва Константин Трендафилов, творчески директор в агенцията.

„Не сме търсили по-добър целофан от предния. Фестивалът се нуждаеше от нещо повече от опаковка. Нуждаеше се от своята следваща стъпка. Благодарение на доверието на БАКА и партньорската работа по темата, успяхме да открием тази следваща стъпка. Тази година ФАРА не е само трибуната на криейтивите. Тази година ФАРА започва да отдава нужното на всички замесени. Звездата вече се дели на две. Това е творческата концепция. Останалото са билборди и подробности", продължава той. 

Желаещите да участват все още имат време да заявят своята акредитация за фестивала до 5 юни на сайта www.fara.bg

Целта на фестивала е да демонстрира постиженията на комуникационната индустрия в България и да отличи най-добрите рекламни форми и комуникационни кампании.

Най-големият рекламен фестивал в България се организира от 2000 г. насам от Българската асоциация на комуникационните агенции. Обединява в себе си конкурс на комуникационни идеи и лекционен панел с участието на уважавани международни лектори. Във ФАРА участват над 500 професионалисти от комуникационния бранш, представители на творчески професии, режисьори, продуценти, водещи рекламодатели, маркетинг специалисти, медии.

През 2018 г. фестивалът ще представи най-добрите рекламни форми и кампании, създадени в България и реализирани в страната или в чужбина през 2017 и 2018 г. Комуникационните агенции ще демонстрират постиженията си в 26 категории в разделите „Аудио-визуални форми и копирайтинг“, „Художествено оформление и дизайн“, „Дигитални форми и креативно използване на медиа“, „Кампании“.

Организаторът БАКА е създадена през 1995 г. като независима, доброволна обществена организация, която да способства за утвърждаването на рекламната дейност като важна и неотменна сфера в модерната пазарната икономика, за утвърждаване на положителния имидж на рекламата сред широката общественост и за пространно информиране на обществото по отношение на цялостната комуникационна стратегия и политика на организацията и нейните членове.

Основните цели на БАКА са да развива и утвърждава високи професионални стандарти и професионална етика сред членовете си без изключение, да защитава професионалните интереси на членовете си пред обществеността, държавни и обществени органи и други юридически лица, да се включи в международния обмен на информация между асоциации и други организации със сходни цели и задачи.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ