Филмови реклами на Heineken пресъздават любовта към футбола
Не всеки на света обича фитбола, но при тези, които се вълнуват от него, емоцията задължително е във върхова форма.
Това е едно от водещите послания на тази нова рекламна кампания на Heineken.
Холандският бирен бранд представя три реклами с качества на кино, заснети на различни места по света с помощта на агенция Publicis в Италия, под хаштага #SharetheDrama.
"Каква поредна футболна драма!", е сюжетът на рекламите, които прехвърлят зрителя от миналото в настоящето, за да покажат племенния зов сред мъжете, които очакват голям футболен мач, както и че съвременните дуели не са с каляски и пушки в калта, а на зеления терен.
Кампанията подгрява спонсорството на Heineken на Шамионска лига и е предназначена предимно за мъжката аудитория.
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.