General Motors удвоява рекламите в медии, притежавани от тъмнокожи

General Motors удвоява рекламите в медии, притежавани от тъмнокожи

General Motors ще удвои харчовете си за медии, притежавани от тъмнокожи, до 4% от рекламния си бюджет догодина, а крайната цел е тези инвестиции да достигнат 8% до 2025-а, предаде „Ройтерс“.

GM е подложена на критики от медиите на тъмнокожи за това, че не се промотира достатъчно в тях. Така автомобилният производител взе решението да похарчи 2% от заделените за 2021 г. средства в този сектор, пише „Ройтерс“.

„Този план за действие ще трансформира нашия модел на ангажираност с различни медии по устойчив начин“, коментира главният маркетинг директор, Дебора Уол.

Миналата година вследствие на пандемията от COVID-19 GM намали рекламните си инвестиции с около 1 млрд. долара. Сега обаче нивата на парите по това комуникационното перо се възстановяват.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Китайски гиганти даряват милиони след най-смъртоносния пожар в Хонконг от 1948 г. насам
The Wall Street Journal: Германия има 1200 страници таен план за война с Русия
Бойко Борисов: Бюджет 2026 ще бъде оттеглен и преработен
Премиерът за оттегления бюджет: Имаме достатъчно време през декември
Франция официално въвежда доброволна военна служба от следващото лято
На фона на скандали и протести: Бюджетите на ДОО и Здравната каса минаха през комисия в НС
Deepfake измамите: Най-скъпата заблуда в дигиталната ера
Стрелба близо до Белия дом, двама военнослужещи от Националната гвардия са в критично състояние