General Motors удвоява рекламите в медии, притежавани от тъмнокожи

General Motors удвоява рекламите в медии, притежавани от тъмнокожи

General Motors ще удвои харчовете си за медии, притежавани от тъмнокожи, до 4% от рекламния си бюджет догодина, а крайната цел е тези инвестиции да достигнат 8% до 2025-а, предаде „Ройтерс“.

GM е подложена на критики от медиите на тъмнокожи за това, че не се промотира достатъчно в тях. Така автомобилният производител взе решението да похарчи 2% от заделените за 2021 г. средства в този сектор, пише „Ройтерс“.

„Този план за действие ще трансформира нашия модел на ангажираност с различни медии по устойчив начин“, коментира главният маркетинг директор, Дебора Уол.

Миналата година вследствие на пандемията от COVID-19 GM намали рекламните си инвестиции с около 1 млрд. долара. Сега обаче нивата на парите по това комуникационното перо се възстановяват.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украинските мъже на възраст между 18 и 22 години вече ще могат да преминават свободно държавната граница
Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Забраната за смарт устройства в клас влиза в сила от ноември
„Диамантеният крал“ и последен романтичен партньор на Жаклин Кенеди почина на 95 г.
Германия предупреждава за предстоящ колапс в пивоварната индустрия на страната
Турците губят доверие към Запада, виждат в Израел най-голямата заплаха
Анализ на холдинга: БДЖ вози все по-малко пътници и товари, приходите са с 8% по-ниски
Пантерата се завърна: Забелязаха я в село край Тутракан