На всяка минута Google блокира близо 5000 вредни реклами
Технологичният гигант Google е блокирал появата на 2.7 млрд. от т.нар. „лоши“ реклами през изминалата 2019 година, като част от опитите си да предпази потребителите от подвеждащо съдържание, предаде Business Standard.
На всяка минута са премахвани приблизително 5 хиляди криейтива, нарушили политиките на компанията, по същата причина са изтрити и близо 1 млн. рекламни акаунта. Премахнати са и банери от 21 млн. уебстраници.
От корпорацията отбелязват, че от началото на пандемията се наблюдава драстичен скок на подвеждащите реклами на силно търсени продукти, каквито например са медицинските маски.
„Хората вярват на Google, когато търсят информация, затова сме решени да им гарантираме сигурност, че могат да вярват и на рекламите, които виждат в платформите ни“, пишат от най-голямата търсачка в официално изявление по темата.
В условията на извънредното положение компанията помага на властите и неправителствените организации по света да разпространяват широко анонсите си сред потребителите на дигиталното пространство.
Миналата седмица Google отчете рекламни приходи на стойност 33 млрд. долара за първото тримесечие на 2020 година.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.