Google забрани рекламите на конспиративни теории

Google забрани рекламите на конспиративни теории

Платформата Google забранява на уебсайтове и приложения да използват рекламната му технология за промотиране на „опасно съдържание“, което противоречи на научния консенсус за пандемията от новия коронавирус, предаде „Ройтерс“.

Най-голямата търсачка в света обнови политиките си след настъпването на кризата, в опит да намали разпространението на дезинформация онлайн. Според изявление на компанията рекламодатели са спонсорирали съдържание, свързано със зародилите се конспиративни теории, че болестта е клинично създадена по финансиране от предприемача и филантроп Бил Гейтс, че е биологично оръжие на Китай, както и че въобще не съществува.

По-рано бяха забранени и рекламите на измамно „чудотворни“ лечебни продукти и такива, насърчаващи движението за антиваксинация.

Google позволява единствено на определени институции да промотират информация, свързана с пандемията, като например правителствени организации и доставчици на здравни услуги.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Мерц: Европа не е във война, но вече не е в мир с Русия
Тръмп и Нетаняху се договориха за план за прекратяване на войната в Газа, подкрепата на „Хамас“ е под въпрос
Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Рапърът Снуп Дог ще бъде кореспондент на NBC на Олимпийските игри в Италия
Гейминг гигантът EA става частна компания в мегасделка за 55 млрд. долара
Караджов за искания подкуп от шофьори на Роби Уилямс: Случаят е срам и позор
Времето: Слънчево и ветровито, на североизток със следобедни валежи