Google забрани рекламите на конспиративни теории
Платформата Google забранява на уебсайтове и приложения да използват рекламната му технология за промотиране на „опасно съдържание“, което противоречи на научния консенсус за пандемията от новия коронавирус, предаде „Ройтерс“.
Най-голямата търсачка в света обнови политиките си след настъпването на кризата, в опит да намали разпространението на дезинформация онлайн. Според изявление на компанията рекламодатели са спонсорирали съдържание, свързано със зародилите се конспиративни теории, че болестта е клинично създадена по финансиране от предприемача и филантроп Бил Гейтс, че е биологично оръжие на Китай, както и че въобще не съществува.
По-рано бяха забранени и рекламите на измамно „чудотворни“ лечебни продукти и такива, насърчаващи движението за антиваксинация.
Google позволява единствено на определени институции да промотират информация, свързана с пандемията, като например правителствени организации и доставчици на здравни услуги.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.