Heineken стартира глобално партньорство с Формула 1

Heineken стартира глобално партньорство с Формула 1

Heineken стартира глобално партньорство с Формула 1

Холандският бранд Heineken дава начало на глобално партньорство с Формула 1. Прави го с две нови кампании: "Когато шофирате, не пийте!" и "Повече от състезание". 

Стартът на кампаниите съвпада с първата Формула 1® Grand Prix (GP), на която Heineken е и официален партньор - Formula 1 Gran Premio Heineken d’Itaila 2016.

Двете кампании ще бъдат реализирани на няколко пазара през тази и следващата година, чрез излъчвания в телевизионен ефир и присъствие в дигитални платформи.

"Когато шофирате, не пийте" е част от дългосрочния ангажимент на Heineken да насърчи отговорната употреба на алкохол сред хората. Новата телевизионна реклама в подкрепа на кампанията за безопасно шофиране е с участието на легендата от F1 сър Джаки Стюърт. В клипа, по абсолютно директен начин се комуникира, че когато предстои да се шофира, не трябва да се консумира алкохол. По този начин се утвърждава позицията на компанията, че когато сядаме зад волана, не трябва да сме консумирали никакъв алкохол. Кампанията ще бъде изключително видима и разпознаваема по време на цялото италианско GP, с брандинг и външна реклама в Милано.

"Повече от състезание" представя бившия пилот на F1 и настоящ ТВ коментатор Дейвид Култард. В основата си, кампанията цели да покаже, че F1 не е просто едно двучасово състезание. Един F1 уикенд е 72-часов спектакъл, който гарантира изключително изживяване, като състезанията се провеждат в някои от най-големите градове в света. Рекламата с Култард ще бъде излъчвана от средата на септември 2016 г.

"Нашите нови кампании се целят в две ключови области - иновативен поглед върху платформата ни за отговорна консумация и кампания на марката, насочена към откриване на търговски възможности. По отношение всяка една от двете, ние едва сега започваме. И двете ще бъдат разгърнати чрез многобройни активации, преживявания за феновете, пиар инициативи и активации от точката на продажба", коментира Джанлука Ди Тондо, старши директор на марката Heineken® на глобално ниво.

Той добавя: "Партнираме си с идеалните посланици: Когато говорим за безопасност, опитът от почти 50 години на сър Джаки в тази насока е несравним. Дейвид, от своя страна, въплъщава кампанията "Повече от състезание" - той имаше изключително успешна кариера като пилот на F1, а сега има многостранна роля в общността на Формула 1". 

"Новите кампании на Heineken са впечатляващи. Те са въздействащи, иновативни и мащабни. Кампаниите улавят същността на F1: безопасност и отговорност, в съчетание с вълнение и блясък. Ето защо ние бяхме толкова развълнувани, когато Heineken се присъедини към семейството на F1", казва Бърни Екълстоун, изпълнителен директор на Formula One Group.

От сезон 2017 на Формула 1 Heineken ще бъде основен партньор на три от събитията на Grands Prix (GP). Световната бирена марка ще има и присъствие в 6 допълнителни събития на Формула 1, избрани от Heineken и Formula One Management.

Heineken е ексклузивен глобален бирен партньор на Формула 1 и има значителни права за участието си по време на повечето събития от FIA Formula One World Championship™. Партньорството дава на Heineken® правото на активации на глобално ниво през цялата календарна година. Марката Heineken® няма да присъства на нито един от болидите от Formula 1®.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ