Heinz показва перфектния ъгъл за сипване на кетчуп (видео)


Последните капки сос в бутилката са предизвикателство, с което всеки се справя по различен начин. Много време е прекарано в търсене на решение, но накрая то се оказва изключително просто – перфектният ъгъл.

Повече от 150 години след създаването си, Heinz обръща своя етикет в лимитирана серия, за да даде на потребителите наставления как се изсипва най-добре прочутият доматен кетчуп. Шишенцето на марката трябва да бъде наклонено до положението, в което логото върху него стои изправено. Това е показано нагледно в рекламен клип и един статичен криейтив, а идеята е на агенция Rethink, Канада.

Засега единствено потребителите на пазара в Торонто могат да се възползват от бутилката, но ако бъде възприета добре, е възможно да навлезе и на други места.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Премиерът: Не е време за избори
Кристиано Роналдо е най-високо платеният футболист в света
Лидерите на ЕС искат бързи действия за отключване на замразени руски активи за финансиране на Украйна
АПИ опитва да приключи всички ремонти по магистралите до края на месеца
Краят на октомври наближава, а Бюджет 2026 все още го няма. Лакомство или пакост?
Ключовите двигатели на икономическия растеж в България и Югоизточна Европа
Понижения на борсите в Европа на фона на загубите в банковия сектор*
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията