IKEA продължава „най-сънливата“ си кампания

IKEA продължава „най-сънливата“ си кампания

Мебелният гигант Ikea продължава кампанията си „Спасете съня ни“ през март, считан за месец на осведомеността за добрия сън, предаде Marketing Dive.

Шведският бранд обръща внимание на предпочитанията на милениалите и включва редица активации, свързани именно с тях. Съвместно с онлайн платформата Giphy и агенцията Wavemaker ще бъде създаден пакет от стикери, а в социалните мрежи музикантите Сам Цуи и Кейси Брийвс ще споделят ценни съвети за по-здравословен сън. Серия от видеа тръгват по телевизията и в социалните мрежи на 28 февруари.

На 13 март Ikea ще отбележи Световния ден на съня със събития в Калифорния и Ню Йорк, включително с преспиване в някои от магазините си и работилници. За изпълнението на кампанията се грижи рекламната агенция „Огилви“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Киев: Русия е струпала 110 000 войници близо до стратегически важен украински град
В Будапеща ще се състои ежегодният гей парад въпреки официалната забрана
Футболната звезда Килиан Мбапе подаде жалба в прокуратурата за морален тормоз в ПСЖ
Върховният съд на САЩ разшири властта на Тръмп - и той възнамерява да се възползва от това
Джеф Безос се ожени за Лорън Санчес на пищна церемония във Венеция
Финансовият министър иска криминализиране на подпомагането на деца за участие в онлайн залагания
Времето: Жълт код за интензивни валежи в 23 области в страната
Германски надзоорен орган иска Apple и Google да блокират DeepSeek