IKEA продължава „най-сънливата“ си кампания

Мебелният гигант Ikea продължава кампанията си „Спасете съня ни“ през март, считан за месец на осведомеността за добрия сън, предаде Marketing Dive.
Шведският бранд обръща внимание на предпочитанията на милениалите и включва редица активации, свързани именно с тях. Съвместно с онлайн платформата Giphy и агенцията Wavemaker ще бъде създаден пакет от стикери, а в социалните мрежи музикантите Сам Цуи и Кейси Брийвс ще споделят ценни съвети за по-здравословен сън. Серия от видеа тръгват по телевизията и в социалните мрежи на 28 февруари.
На 13 март Ikea ще отбележи Световния ден на съня със събития в Калифорния и Ню Йорк, включително с преспиване в някои от магазините си и работилници. За изпълнението на кампанията се грижи рекламната агенция „Огилви“.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Милиони евро и хиляди контейнери са конфискувани при разследване за незаконен внос от Китай в Гърция и други европейски страни
Бизнес |Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.