IKEA продължава „най-сънливата“ си кампания

IKEA продължава „най-сънливата“ си кампания

Мебелният гигант Ikea продължава кампанията си „Спасете съня ни“ през март, считан за месец на осведомеността за добрия сън, предаде Marketing Dive.

Шведският бранд обръща внимание на предпочитанията на милениалите и включва редица активации, свързани именно с тях. Съвместно с онлайн платформата Giphy и агенцията Wavemaker ще бъде създаден пакет от стикери, а в социалните мрежи музикантите Сам Цуи и Кейси Брийвс ще споделят ценни съвети за по-здравословен сън. Серия от видеа тръгват по телевизията и в социалните мрежи на 28 февруари.

На 13 март Ikea ще отбележи Световния ден на съня със събития в Калифорния и Ню Йорк, включително с преспиване в някои от магазините си и работилници. За изпълнението на кампанията се грижи рекламната агенция „Огилви“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Ваксината срещу варицела влиза в задължителния календар
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?
Икономиката на България с ръст от 3,2% през третото тримесечие