Instagram Reels започва да показва реклами

Instagram Reels започва да показва реклами

Месеци след като създаде клонинг на TikTok в платформата си Instagram, технологичният гигант Facebook планира да монетизира усилията си, добавяйки възможност за видеореклама.

Тестването на промоционално съдържание в Instagram Reels ще започне от Австралия, Бразилия, Германия и Индия, предаде „Ройтерс“.

Изискването към рекламите е да не са с дължина повече от 30 секунди. Освен това потребителите ще могат да ги прескачат с допълнителен бутон.

Същевременно рекламодателите вече ще имат възможност да избират категориите видео съдържание, на което да пускат рекламите си, например животни и домашни любимци, фитнес и тренировки, родители и деца. Към момента таргетирането се осъществява на базата на определени интереси на потребителите. „Това е голяма работа за маркетолозите“, отбелязва Каролин Еверсън, вицепрезидент на глобалната бизнес група на Facebook.

Компанията ще започне тестове и на стикер рекламите във Facebook Stories в идните седмици. Това ще позволи още една линия на колаборация между брандове и инфлуенсъри.

В момента корпорацията силно залага на развитието на Instagram Reels в Индия, където TikTok е забранена от миналата година. На територията на страната ще бъдат тествани и други инструменти, като например директно споделяне на видеа от Reels към акаунтите във Facebook.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Финансовата платформа Robinhood на Влад Тенев влиза в индекса S&P 500
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Израелската армия удари висши лидери на групировката Хамас в столицата на Катар (ВИДЕО)
Изминалият месец август е бил третият най-топъл в историята
Ще попадне ли Лукойл в следващия пакет от санкции на ЕС?
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие