Да оставим телефоните, да потърсим приятелите си, напомня тази реклама
Тази коледна рекламна кампания от Испания събра внимание и трогна стотици зрители в страната и по света с реалните си герои и посланието, което отправя.
Тя е изготвена за бранда ликьор от Испания Ruavieja и е дело на агенция Leo Burnett в Мадрид.
Рекламата е документален филм, който първоначално представя няколко двойки добри приятели и приятелки от години, които много държат един на друг. В рамките на експеримент мъжете и жените споделят горе-долу колко често се виждат в месеца и колко време прекарват заедно. После посочват и възрастта си. След това им се предлага на базата на тази информация чрез специален калкулатор, пуснат и онлайн, да се изчисли ако продължават с тази честота, колко още време може да прекарат заедно в живота си. Сравнява се с времето - дни, часове - което прекарват пред екраните на телефоните, в приятелства в интернет и в гледане на телевизия, сериали и др.
Контрастът е шокиращ. Някои от заснетите приятели се просълзяват, когато разбират, че всъщност не им предстоят чак толкова много реални дни заедно.
Филмът е режисиран от Феликс Фернандес де Кастро от Tesauro, посочва AdAge.com. Мотото на кампанията е #TenemosQueVernosMas или "Трябва да виждаме повече един от друг".
Видеото бе представено през ноември и вече има над 12 млн. прегледа.
Ето го и него.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.