Да оставим телефоните, да потърсим приятелите си, напомня тази реклама

Тази коледна рекламна кампания от Испания събра внимание и трогна стотици зрители в страната и по света с реалните си герои и посланието, което отправя.

Тя е изготвена за бранда ликьор от Испания Ruavieja и е дело на агенция Leo Burnett в Мадрид.

Рекламата е документален филм, който първоначално представя няколко двойки добри приятели и приятелки от години, които много държат един на друг. В рамките на експеримент мъжете и жените споделят горе-долу колко често се виждат в месеца и колко време прекарват заедно. После посочват и възрастта си. След това им се предлага на базата на тази информация чрез специален калкулатор, пуснат и онлайн, да се изчисли ако продължават с тази честота, колко още време може да прекарат заедно в живота си. Сравнява се с времето - дни, часове - което прекарват пред екраните на телефоните, в приятелства в интернет и в гледане на телевизия, сериали и др. 

Контрастът е шокиращ. Някои от заснетите приятели се просълзяват, когато разбират, че всъщност не им предстоят чак толкова много реални дни заедно. 

Филмът е режисиран от Феликс Фернандес де Кастро от Tesauro, посочва AdAge.com. Мотото на кампанията е #TenemosQueVernosMas или "Трябва да виждаме повече един от друг". 

Видеото бе представено през ноември и вече има над 12 млн. прегледа. 

Ето го и него. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Президентът Радев пристигна в Казахстан
България получи и втория си изтребител F-16
Йотова: Имам подозрения, че случаите на незаконни домове и на насилие не са само тези