"Изкуството да се отличаваш" в красива реклама на Lexus


Производителят на луксозни автомобили Lexus представя в Европа нова рекламна кампания, изпълнена със стил. В центъра й стои видео, озаглавено "Изкуството да се отличаваш", а особеното в рекламата е, че тя постига с всеки кадър внушение за лукс без натруфеност и за висока класа. 

Кампанията има закодирани послания. Видеото пресъздава сцени от едни от най-известните картини и произведения на изкуството в света. Може би ще ги разпознаете - това са "Момичето с перлената обица" на Вермеер, "Слънчогледите" на Ван Гог, скулптурата “Куче балон” на Джеф Кунс, "Композиция А" на Пийт Мондриан, "Къпещи се" на Жорж Сьора, "Нощни птици" на Едуард Хопър. 

Рекламата е дело на агенция CHI & Partners. Част от зрителите оценяват високо красотата и стилната игра с цветовете и облеклото на актьорите в краткия клип. Изданието за маркетинг Adweek обаче посочва в сайта си негативен отзвук и критика, задавайки въпроса "Ще продава ли това коли?". "Виждали сме реклама, свързана с изкуството и преди, но това е нелепо", пишат те. 

Ето и видеото. Какво мислите? 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
„Европа срещу Китай“: Автомобилното изложение в Мюнхен e следващото бойно поле в борбата за пазарен дял
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
Защо всяка работна среща трябва да започва точно навреме
Истинската роля на имейла