"Изкуството да се отличаваш" в красива реклама на Lexus


Производителят на луксозни автомобили Lexus представя в Европа нова рекламна кампания, изпълнена със стил. В центъра й стои видео, озаглавено "Изкуството да се отличаваш", а особеното в рекламата е, че тя постига с всеки кадър внушение за лукс без натруфеност и за висока класа. 

Кампанията има закодирани послания. Видеото пресъздава сцени от едни от най-известните картини и произведения на изкуството в света. Може би ще ги разпознаете - това са "Момичето с перлената обица" на Вермеер, "Слънчогледите" на Ван Гог, скулптурата “Куче балон” на Джеф Кунс, "Композиция А" на Пийт Мондриан, "Къпещи се" на Жорж Сьора, "Нощни птици" на Едуард Хопър. 

Рекламата е дело на агенция CHI & Partners. Част от зрителите оценяват високо красотата и стилната игра с цветовете и облеклото на актьорите в краткия клип. Изданието за маркетинг Adweek обаче посочва в сайта си негативен отзвук и критика, задавайки въпроса "Ще продава ли това коли?". "Виждали сме реклама, свързана с изкуството и преди, но това е нелепо", пишат те. 

Ето и видеото. Какво мислите? 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Желязков: Имаме месец да решим как да подходим към „Лукойл Нефтохим“ след американските санкции
Цената на златото се срина и всички се питат защо
Как експеримент с оптични влакна може да спаси застрашените косатки?
Илия Лингорски: Фискалната устойчивост остава нашият тест за отговорност
Тръмп наложи санкции на руски петролни гиганти: Разговорите с Путин не водят доникъде
8-и банково-финансов форум: Предизвикателствата пред България при въвеждането на еврото
8-ия банково-финансов форум: Световната банка за перспективите пред икономиката ни
ЕС преосмисля климатичната си стратегия