Какво би помислило тийнейджърското ви Аз за живота ви в момента?

Какво би помислило момчето (или момичето), което бяхте като тийнейджър за живота ви в момента? Какво би ви казало?

Този въпрос поставя новият онлайн рекламен филм на автомобилния бранд Mercedes-Benz. Видеото разказва за фантастична среща между млад мъж на активна работна възраст и момчето, което е бил. То промотира модела CLA Coupé, посочва изданието за маркетинг и реклама AdAge. 

Филмът е дело на водещата европейска криейтив агенция на Mercedes-Benz "Antoni Garage". Той започва със случка, в която младият мъж се среща със своето 16-годишно Аз една нощ, докато момчето опустошава хладилника му. Следва возене в неговия CLA Coupé, по време на което тийнейджърското Аз е слабо впечатлено, защото той слуша скучни доклади за фондовия пазар, вместо луда музика. После двамата отиват в офиса, където мъжът работи, и отново тийнейджърската версия е отегчена и ужасена - мъжът се е фокусирал твърде много върху работата и изпуска възможнот да излезе на среща с колежка. В крайна сметка двамата успяват да се свържат един с друг и да се забавляват. Междувременно някогашната приятелка на мъжа среща своето тийнейджърско Аз в кухнята... 

Рекламата е заснета в Маями и режисирана от известен режисьор на музикални видеоклипове на Мадона, Кание Уест, чрез продуцентската къща Anorak Berlin. Саундтракът е "Just Like Honey" на Jesus and Mary Chain. 

Мотото на кампанията е "Играй по своите правила". 

Вижте.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Над 2000 пощенски станции ще обменят левове в евро безплатно след влизането ни в еврозоната
Концертът на Лейди Гага влезе в Книгата на рекордите на Гинес за посещаемост, изпревари Мадона
Европейската комисия глобява доставчици на храни заради картел
Времето: Слънчево, но следобед над планинските и източните райони ще се заоблачи
Започва националното външно оценяване за четвъртокласниците
Рейвън - шимпанзето, което се превърна в един от най-успешните инвеститори на Уолстрийт
На днешната дата, 3 юни. Рождениците днес
Как компаниите за е-търговия използват уеб данни, за да разбират по-добре клиентите си