„Карди Би“ в списъка на непослушните, в коледната кампания на Pepsi


Рапърката „Карди Би“ е рекламното лице в празничната кампания „Предай нататък“ на бранда за безалкохолни напитки Pepsi, обявена по-рано този месец.

Клипът започва с поема за историята на малката Карди, която е първа в списъка с непослушните деца и няма да получи подарък от Дядо Коледа. Тогава тя си обещава да вземе работата на белобрадия старец: „Един ден ще раздавам подаръци, каквито и да сте вие, няма да използвам списък... Ще намеря начин да дам пари на всички.“

Изведнъж, от анимация в цветовете на логото на Pepsi, се появява истинската рапърка „Карди Би“, носейки покритото с кристали кенче на бранда, известно от предишен спот с нейно участие. За телевизията от дигиталната агенция VaynerMedia са подготвили и 30-секундна версия на рекламата, която ще бъде показана за първи път в ефира на американската NBC, по време на парада за Деня на благодарността, организиран от веригата за облекло Macy’s.

Върху коледните етикети на продуктите на бранда има специален QR код, който отвежда потребителите към виртуална скреч карта. Ако на нея се покажат 3 лога на Pepsi, победителят ще спечели между 5 и 25 хил. долара, като задължително трябва да ги изпрати на приятел, член на семейството или неправителствената организация United Way, чиято мисия е да подпомага здравната, образователната и финансовата стабилност на хора на територията на Америка.

Кампанията продължава до новогодишната нощ и включва също томбола в ефира на радио iHeartRadio, както и активации на стадионите на част от мачовете в хокейната и футболната лига на САЩ.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Германското министерство на отбраната нарече стратегията за национална сигурност на САЩ „документ за развод“
Управителят на БНБ: Държавата има опора, дори когато политиката е в криза
Димитър Манолов: Имаше по-добри възможности за бюджетно решение
Ръст на борсите в Европа, STOXX 600 достигна нов рекорден връх
Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
МРРБ спря поскъпването на водата в градовете с държавни ВиК оператори
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи