KFC изтегли реклама от Великобритания заради коронавируса
Веригата ресторанти за бързо хранене KFC изтегли от британския пазар своя реклама с популярния си слоган “Finger Lickin’ Good” („Да си оближеш пръстите!“) след оплаквания на потребители заради коронавируса, предаде Marketing Dive.
[[{"fid":"350300","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1280,"width":1920,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Снимка: Mother London
163 души са подали сигнал на Органа за рекламни стандарти ASA, че криейтивите от кампанията на бранда, разпространявани по билборди, са неподходящи във време, в което властите апелират гражданите да не докосват лицето си и да мият ръцете си често.
Рекламата е дело на лондонското подразделение на комуникационната агенция Mother и по график трябва да остане на показ още няколко месеца. Засега обаче планът се отлага за неопределен период от време.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.