KFC се отказва временно от слогана си заради пандемията

Веригата за бързо хранене KFC се отказва временно от слогана си „Толкова вкусно, че да си оближеш пръстите“, тъй като не се вписва в настоящата ситуация на глобална пандемия, предаде „Би Би Си“.

От компанията обясняват тази промяна с лансирането на маркетинг кампания, в която показват, че цензурират вместо изцяло да елиминират част от фразата при показването ѝ върху брандирани материали. Идеята е на британската комуникационна агенция Mother, а реализацията ѝ идва след подадени през март общо 163 оплаквания на потребители до рекламните регулатори на Острова за видео на KFC, в което хора облизват пръстите си. Тогава здравните власти вече препоръчваха на гражданите въобще да не докосват лицето си от хигиенни съображения.

От компанията не посочват кога смятат отново да върнат в оригиналния вид фразата, която ползват от 64 години. Промени в менюто на физическите обекти, които наброяват над 22 хил. в световен мащаб, няма да има.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Скандалният инфлуенсър Анрю Тейт остана без шофьорска книжка в Румъния
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Защо Германия иска да отмени един от националните си празници?