Коледна реклама за 100 паунда стана хит в интернет

Коледна реклама на локалния магазин Hafod Hardware, разположен в уелското градче Рейъдър, обиколи социалните мрежи с бюджет от едва 100 паунда. В главната роля влиза 2-годишният Артър, син на собственика на търговския обект, Том Джоунс.

Видеото проследява един ден от живота на малчугана, в който той сам отваря магазина и работи заедно с останалите членове от семейството си. Накрая се оказва, че е и той е пораснал и вече може сам да отнесе към дома си коледната елха. За по-малко от седмица видеото вече има близо половин милиона гледания в YouTube. Посланието на собственика към зрителите е да купуват повече от малките местни магазини, вместо от големите вериги.

Том Джоунс се стреми да създава празнична реклама за бранда си всяка година, без да влага големи бюджети за това. Тазгодишният 2-минутен спот му е струвал едва 100 паунда, като по-голямата част от тях са вложени в музиката – кавър на песента Forever Young, изпълнен от американската музикална изпълнителка Андреа фон Кампен.

Hafod Hardware отваря врати през далечната 1895 година, а настоящият му собственик го притежава от 10 години.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имущество, придобито от престъпна дейност, вече ще се конфискува и от роднини, съпрузи и партньори на виновните
Земетресение с магнитуд 8,7 разлюля руския полуостров Камчатка
Цените на лекарствата в евро ще бъдат публикувани още през август
Времето: Топло с валежи в южната и източната част на страната
Половината от учениците в професионалните гимназии са с квалификация, която не се търси на пазара на труда
ФБР откри „липсващата минута“ от видезаписа в нощта на смъртта на Джефри Епстийн
Преговори между САЩ и Китай приключиха без удължаване на търговското примирие, Тръмп ще вземе окончателното решение
Борба с ниската раждаемост: Китай въведе годишно плащане по 500 долара „майчински капитал“ на дете