Коледна реклама за 100 паунда стана хит в интернет

Коледна реклама на локалния магазин Hafod Hardware, разположен в уелското градче Рейъдър, обиколи социалните мрежи с бюджет от едва 100 паунда. В главната роля влиза 2-годишният Артър, син на собственика на търговския обект, Том Джоунс.

Видеото проследява един ден от живота на малчугана, в който той сам отваря магазина и работи заедно с останалите членове от семейството си. Накрая се оказва, че е и той е пораснал и вече може сам да отнесе към дома си коледната елха. За по-малко от седмица видеото вече има близо половин милиона гледания в YouTube. Посланието на собственика към зрителите е да купуват повече от малките местни магазини, вместо от големите вериги.

Том Джоунс се стреми да създава празнична реклама за бранда си всяка година, без да влага големи бюджети за това. Тазгодишният 2-минутен спот му е струвал едва 100 паунда, като по-голямата част от тях са вложени в музиката – кавър на песента Forever Young, изпълнен от американската музикална изпълнителка Андреа фон Кампен.

Hafod Hardware отваря врати през далечната 1895 година, а настоящият му собственик го притежава от 10 години.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Шефът на Nvidia Дженсън Хуан изравни Уорън Бъфет по богатство