Коледна реклама за 100 паунда стана хит в интернет


Коледна реклама на локалния магазин Hafod Hardware, разположен в уелското градче Рейъдър, обиколи социалните мрежи с бюджет от едва 100 паунда. В главната роля влиза 2-годишният Артър, син на собственика на търговския обект, Том Джоунс.

Видеото проследява един ден от живота на малчугана, в който той сам отваря магазина и работи заедно с останалите членове от семейството си. Накрая се оказва, че е и той е пораснал и вече може сам да отнесе към дома си коледната елха. За по-малко от седмица видеото вече има близо половин милиона гледания в YouTube. Посланието на собственика към зрителите е да купуват повече от малките местни магазини, вместо от големите вериги.

Том Джоунс се стреми да създава празнична реклама за бранда си всяка година, без да влага големи бюджети за това. Тазгодишният 2-минутен спот му е струвал едва 100 паунда, като по-голямата част от тях са вложени в музиката – кавър на песента Forever Young, изпълнен от американската музикална изпълнителка Андреа фон Кампен.

Hafod Hardware отваря врати през далечната 1895 година, а настоящият му собственик го притежава от 10 години.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Lee затвърждава авторитета си в денима с кампания за новото поколение (Видео)
„Ще бъде наистина лошо“: Страхове от спукване на AI балон тресат Силициевата долина
Вучич е „разочарован“ от краткосрочната сделка за газ, преложена на Сърбия от Русия
Филипините и Китай си отправиха взаимни обвинения след сблъсък в Южнокитайско море
Пакистан затвори границата с Афганистан след престрелки между силите на двете страни
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Китай обвини САЩ в засилване на напрежението в областта на търговията
Как да накарате другите да ви харесат на мига