Коледната кампания на John Lewis отново развълнува всички


Веригата магазини John Lewis & Partners отново предизвика еуфория у клиентите си с емоционален коледен клип. Тази година обаче той е разработен съвместно със сестринската компания Waitrose & Partners.

На фона на песента Can’t Fight This Feeling на Дан Смит, се наблюдава вярното приятелство на момиченцето Ава и един малък дракон на име Едгар, който бълва огън във всеки много вълнуващ момент около предстоящия празник. За приказния сюжет помага комуникационната агенция adam&eveDDB, с която производителят на обзавеждане, облекло и домакински пособия работи от години.

Краткото филмче е създадено в Будапеща, а в снимките, продължили 2 седмици, са се включили близо 100 души. В действителност дракончето Едгар е изиграно от 10-годишно момче, а след това е генерирано с помощта на дигитална анимация. С лансирането на кампанията в онлайн магазините на Waitrose и John Lewis се появи и детски мърчъндайз.

Екипът отказва да обяви средствата, похарчени за тазгодишната коледна реклама, но при предишни кампании бюджетът е достигал 7 млн. паунда. Планирано е също и дарение от 150 хил. паунда на благотворителната организация FareShare, която се бори с глада във Великобритания.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 6 до 12 октомври
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
На днешната дата, 6 октомври. Имен ден празнуват Тома, Томислав и Томислава
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Зафиров: До вторник всички министерства са длъжни да докладват готовността си за реакция при бедствия и аварии
Министерството на туризма превръща България в домакин на световен винен туристически форум
Eвропейската космическа агенция откри четвъртата си антена за сигнали от далечния космос