Коледният камион на Coca-Cola се завръща за празничната кампания на бранда

Тази Коледа най-ценният подарък си ти! - ни казва Coca-Cola, която стартира традиционната за това време на годината глобална коледна рекламна кампания. Идеята на видеото е днасърчи хората да бъдат истински един с друг в безпрецедентните времена, които преобразиха начина ни живот, общуването, както и представите за споделеност и заедност. И, въпреки извъндредната ситуация, брандът не пропуска да включи емблематичния си коледен камион в кампанията.

Режисирана от носителя на Оскар Тайка Уайтити и създадена от Wieden+Kennedy London, лентата разкрива магията на Коледа в изпълнен с надежда разказ за безусловната бащинска любов и пътешествието на един мъж, който иска да сбъдне коледната мечта на дъщеря си.

Коледната кампания напомня, че магията е в свързването между хората и че най-големият подарък, който може човек да даде е самият той. Тя допълва богатото наследство на марката от емблематични коледни кампании и отново ще се видим, че Дядо Коледа има важна роля в сбъдването на празника.

[[{"fid":"363695","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1080,"width":1920,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Рекламата надгражда скорошната кампания „Отворени като никога преди“ – първата за марката, откакто пандемията от Covid-19 промени света. Тя беше създадена в името на новите възможности, открити като последица от оставането в къщи и призив хората да оценят всичко, което имат около себе си.

„2020 г. беше трудна година за много от нас и предстоящите Коледни празници ще бъдат още по-специални и смислени. Coca-Cola празнува Коледа с реклама, посветена на празника, от 20-те години на миналия век и в нея винаги има послание за единство и създаване на специални моменти. Тазгодишната реклама отразява истинската магия на Коледа – благодарността ни към близките, чувството за общност и нуждата ни да се посветим на близките си тази Коледа, като не просто присъстваме, а сме истински заедно, независимо дали виртуално или физически“, сподели Светлана Димитрова, Старши бранд мениджър на Coca-Cola за България.

Рекламата ще се излъчва в 91 държави от началото на ноември, като изпраща послание за надежда и оптимизъм за човешкия дух в настоящото време на предизвикателства. Тя ще бъде представена в дълга форма от 2 минути и 30 секунди, 60-секундна версия, както и по-къси спотове – по 20 и 30 секунди.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ