"Кръгове" - най-гледаната реклама на Levi's за годината

С близо 23 млн. прегледа в YouTube за 2017 г. това видео на модния бранд Levi’s е най-успешната му глобална реклама и една от 10-те реклами от всички марки, гледани най-много в YouTube през годината. 

Кампанията е дело на агенция FCB West и чества различието между хората - те са малки и големи, тийнейджъри и възрастни, жени и мъже, от разнообразни раси и етнически групи, живеят навсякъде по света, хетеро и хомосексуални, но имат нещо общо - танцуването. Навсякъде всички се събират в кръгове и на групи, за да потанцуват и това е прекрасно, изтъква Levi's. 

Брандът модно облекло от САЩ е един от следените по отношение на неговите маркетингови усилия, заради многогодишната му история от силни рекламни кампании. Джинсите на Levi's са създадени през 1873 г. ккато бранд и марката се ползва с голямо уважение заради дълголетието си. "Ние имаме най-широко разпознаваемите и често най-имитираните продукти в историята на облеклото", изтъкват под рекламата в YouTube от Levi's. 

Саундтрак е песента “Makeba” на френската изпълнителка Jain. Кампанията беше глобална и включваше Китай, Великобритания, Индия, Франция, Германия, Русия, Испания, посочи Adweek. Levi’s дари общо 1 млн. долара на организации, които защитават гражданските свободи на високо уязвими общности в Съединените щати и в чужбина в рамките на нея. 

Ето и видеото. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ