Лас Вегас отложи туристическа кампания в чест на Коби Брайънт

Лас Вегас отложи туристическа кампания в чест на Коби Брайънт

Лас Вегас отложи за неопределено време своя рекламна кампания за привличане на повече туристи в знак на почит към Коби Брайънт, дъщеря му Джианна и останалите 7 души, загинали в катастрофата с хеликоптер в неделя край Калабасас, предаде „Асошиейтид Прес“.

След излъчването на 60-секунден спот по време на наградите „Грами“ кампанията с новия слоган на града „Каквото се случи тук, се случва само тук“, който да замени познатото до момента „Каквото се случи във Вегас, си остава във Вегас“, бе прекратена, а на нейно място в предвидените за активностите хотели и казина се появиха надписите „Сърцата ни са в Ел Ей“ и „#RIPKOBE”.

Според изпълнителния директор на местния орган, отговарящ за туристическата дейност, Стив Хил, мисълта за трагичния инцидент е съкрушила всички и най-доброто решение е било да отменят лансирането на кампанията за неопределено време. Нейната цел е да позиционира Вегас като дестинация за специални събития, празници и забавление.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Бързото ранно разпространение на птичи грип в Европа поражда опасения от нова криза
Орбан: Унгария работи върху начин за заобикаляне на американските санкции срещу руските петролни компании
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС
Културни кодове: Кандидатстването за работа стана твърде скъпо начинание