Лас Вегас отложи туристическа кампания в чест на Коби Брайънт
Лас Вегас отложи за неопределено време своя рекламна кампания за привличане на повече туристи в знак на почит към Коби Брайънт, дъщеря му Джианна и останалите 7 души, загинали в катастрофата с хеликоптер в неделя край Калабасас, предаде „Асошиейтид Прес“.
След излъчването на 60-секунден спот по време на наградите „Грами“ кампанията с новия слоган на града „Каквото се случи тук, се случва само тук“, който да замени познатото до момента „Каквото се случи във Вегас, си остава във Вегас“, бе прекратена, а на нейно място в предвидените за активностите хотели и казина се появиха надписите „Сърцата ни са в Ел Ей“ и „#RIPKOBE”.
Според изпълнителния директор на местния орган, отговарящ за туристическата дейност, Стив Хил, мисълта за трагичния инцидент е съкрушила всички и най-доброто решение е било да отменят лансирането на кампанията за неопределено време. Нейната цел е да позиционира Вегас като дестинация за специални събития, празници и забавление.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.