LEGO с първа бранд кампания след повече от 30 години
Датската компания за играчки LEGO лансира първата си бранд кампания след повече от 30 години тишина в тази сфера. Тя носи името “Rebuild the World” („Възстанови света“) и е разработвана в продължение на година и половина от френската агенция BETC.
Видеото е заснето в чилийския град Валпараисо, където специално са пребоядисани част от сградите, за да съвпадат с цветовете на частичките констуктор, с които компанията е известна. Интересното за тях пък е, че се появяват чак в последните секунди – през останалото време истински лица влизат в ролите на полицаи, пожарникари, фризьори и цивилни граждани. Тяхното облекло също съответства на това от вселената на LEGO и могат да се огъват като фигурки.
Главните герои са двама – ловецът и заекът, които се впускат в гонитба из градските улици. Това обаче предизвика смущение сред потребителите, тъй като някои от тях свързват подобни сюжети с насилието над животни.
Отделни части от клипа, който можете да видите по-долу, ще се появят и офлайн, на статични и анимирани билборди във Великобритания и Америка.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.