"Лека нощ, разработчици!", от Apple

Режимът на компютърните специалисти - софтуерни разработчици и други, е пословичен с това, че те се трудят обикновено през нощта. Apple им отдава почит - какво би бил бизнесът ѝ без тях, в нова реклама.

Поводът е The Worldwide Developers Conference (WWDC 2019) - годишната конференция на компанията. Рекламата е черно-бял филм, показващ програмисти в Ню Йорк да работят нощем. 

Докато светлините се гасят за останалата част от света, лицата на компютърните хора са осветени от екраните и озарени от собствения им ентусиазъм да направят това, което трябва. Въпреки грешките и проблемите, те се вписват в системите и работят, понякога вземайки от времето докато бебетата им спят, а понякога скачат на въже в хола, само за да се раздвижат - по-добре от кафе, нали? 

Накрая виждат надписът "Build Succeeded" да се появява на техните Mac компютри. 

Рекламата следва подобна тема, която вече бе показана от бранда - "Behind the Mac" - кампания с хора от различни групи и възрасти, които работят на компютрите си. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
На днешната дата, 19 август. Рождениците днес
Защо българските звезди избират България? – 2
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Папка за работата на Караганева е предадена в ДАНС преди седмици
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите