Малки фокусници са в центъра на вниманието в коледната реклама на IKEA
Коледните празници са време за вълшебства и фокуси, особено за по-малките, които с нетърпение очакват да им се случи нещо невероятно... или те да го сътворят.
Ето защо шведският бранд обзавеждане IKEA през 2018 г. представя коледни реклами, в които в центъра на вниманието са две деца - фокусници. Едната е на IKEA Швеция, а другата на IKEA Канада и макар да не е ясно дали рекламните агенции автори са координирали сюжетните линии помежду си, и двете видеа са много симпатични и разказват за усилията на децата фокусници у дома.
Агенцията автор на канадската реклама е Rethink. Идеята на видеото е освен да разкаже приятна история, да покаже как един продукт може да намери нова, неочаквана употреба. Удължаването на употребата на продукта е нещо обратно на коледния консумеризъм или желанието да се купуват и притежават още и още нови продукти, обясняват от IKEA Канада. Така рекламата се сдобива със специален смисъл. Става дума за шкафа, който дядото съживява за нов живот в нея.
Шведската реклама на IKEA пък е дело на агенция Akestam Holst, посочва изданието за маркетинг Adweek. Ето я и нея.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.