Мартин Сорел: Рекламният бойкот над Facebook няма голямо въздействие

Мартин Сорел: Рекламният бойкот над Facebook няма голямо въздействие

Рекламният бойкот над Facebook няма особено голямо въздействие върху резултатите на компанията. Това смята Мартин Сорел, основателят на най-голямата група за реклама и пиар WPP, цитиран от CNBC.

Над 1000 групи и компании участваха в кампания на име #StopHateForProfit с призив за временно прекратяване на рекламите в социалната мрежа и твърдения, че не се прави достатъчно за ограничаване на езика на омразата и дезинформацията. Сред участниците бяха HP, Verizon, Diageo и Coca-Cola.

Според Сорел обаче брандовете е трябвало да кажат какви са притесненията им лично на екипа на компанията. „Не ги конфронтираш публично. Това, което трябва да направиш, е да опиташ и да лобираш частно за промени, а аз си мисля, че те (Facebook – бел. ред.) направиха такива. Те имат 35 хил. души, които следят редакционното съдържание. Те свалят някои екстремистки групи, променили са естеството на алгоритъма“, коментира той.

В края на юли от Facebook признаха, че бойкотът е оказал влияние на печалбите през второто тримесечие, но очакванията са приходите да продължат да растат през третото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Полша спря търговски трафик за 25 млрд. евро между ЕС и Китай със затварянето на границата с Беларус
Слънцето се "събужда" и НАСА не знае причината
Над 127 млн. пътници е превозило столичното метро през 2024 г.
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
ChatGPT ще използва система за проверка на възрастта след смъртта на тийнейджър
Работна ръка под наем: устойчиво решение или временна мярка за икономиката?
Имате лош шеф? Ето как да се справите