Майки направиха реклама на H&M, каквато биха искали да виждат


Както повечето производители на детско облекло, шведската H&M разделя дрехите за деца на такива за момичета, които са блестящи, в розово или в ярки цветове, силно декорирани - с пайети или друго, и за момчета - сини, спортни, с надписи. 

Две майки от Норвегия - Торни Хесле и Ингрид Леа, решиха да се противопоставят на тези стереотипи, които според тях са налагани върху децата им чрез облеклото, и решиха да направят собствена реклама на H&M, каквато биха искали да гледат.

В рекламата им "Децата са просто деца" облечени с дрехи, без да е отдадено водещо значение дали са момичета или момчета. Така според тях децата имат повече възможност да растат, като се чувстват себе си, без да им бъдат внушавани предварителни очаквания. 

Рекламата е в известен смисъл професионално изработена - майките работят в криейтив екипи на The Oslo Company. Хесле и Леа "взели нещата в свои ръце", като купили много дрехи от H&M, след това събрали екип от рекламни професионалисти и много деца ентусиасти да участват, след което направили кампанията си като маркетингов отговор на H&M, разказва изданието Adweek. 

Ето и резултата в снимки и видео. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес