"Мечето" - филмова реклама на система за намиране на изгубени неща


Озаглавена "Изгубената панда", тази филмова реклама от режисьора на американските рекламни агенции Deutsch и Smuggler Марк Малой, разказва трогателна история за плюшена играчка, която е изгубена из улиците на Ню Йорк и намерена чрез технологична система за проследяване и локализиране. 

Системата е базирана на Bluetooth технологията, обясняват от Adweek. Озаглавена "Tile", тя работи като на телефон се инсталира мобилно приложение за iOS или Android, а на ценната вещ (или човек) се прикрепя малка технологична значка. Така притежателят на значката може да бъде локализиран в радиус от около 61 метра. Ако търсещият е извън този обсег, той може да получи информация къде се намира изгубеното от него нещо от други потребители, които са по-близо. Затова по-обширната маркетингова кампания за Tile е озаглавена "Заедно ние намираме". 

Рекламата ще се завърти в телевизионния ефир на САЩ и онлайн и в 60-, 30- и 15-секундни версии. 

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
ЕС предлага нов план за използване на руски активи за финансиране на Украйна
Венецуелският президент Мадуро нарече телефонния си разговор с Тръмп „уважителен и топъл“
Финтех компанията Revolut ограничи преводи в карти, издадени от над 50 държави
Бившият собственик на Pornhub с интерес към активите на Лукойл
Проучване: Много европейци смятат, че война с Русия е възможна
Османската династия съди турчин, сключил еднополов брак и представящ се за османски принц
Администрацията на Тръмп нареди засилена проверка на кандидатите за виза H-1B