"Мечето" - филмова реклама на система за намиране на изгубени неща


Озаглавена "Изгубената панда", тази филмова реклама от режисьора на американските рекламни агенции Deutsch и Smuggler Марк Малой, разказва трогателна история за плюшена играчка, която е изгубена из улиците на Ню Йорк и намерена чрез технологична система за проследяване и локализиране. 

Системата е базирана на Bluetooth технологията, обясняват от Adweek. Озаглавена "Tile", тя работи като на телефон се инсталира мобилно приложение за iOS или Android, а на ценната вещ (или човек) се прикрепя малка технологична значка. Така притежателят на значката може да бъде локализиран в радиус от около 61 метра. Ако търсещият е извън този обсег, той може да получи информация къде се намира изгубеното от него нещо от други потребители, които са по-близо. Затова по-обширната маркетингова кампания за Tile е озаглавена "Заедно ние намираме". 

Рекламата ще се завърти в телевизионния ефир на САЩ и онлайн и в 60-, 30- и 15-секундни версии. 

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет
Борсовият индекс SOFIX стана на 25 години. Кои бяха първите компании в него?
Самолет кацна аварийно в САЩ, след като мистериозен обект счупи предното му стъкло