"Мечето" - филмова реклама на система за намиране на изгубени неща


Озаглавена "Изгубената панда", тази филмова реклама от режисьора на американските рекламни агенции Deutsch и Smuggler Марк Малой, разказва трогателна история за плюшена играчка, която е изгубена из улиците на Ню Йорк и намерена чрез технологична система за проследяване и локализиране. 

Системата е базирана на Bluetooth технологията, обясняват от Adweek. Озаглавена "Tile", тя работи като на телефон се инсталира мобилно приложение за iOS или Android, а на ценната вещ (или човек) се прикрепя малка технологична значка. Така притежателят на значката може да бъде локализиран в радиус от около 61 метра. Ако търсещият е извън този обсег, той може да получи информация къде се намира изгубеното от него нещо от други потребители, които са по-близо. Затова по-обширната маркетингова кампания за Tile е озаглавена "Заедно ние намираме". 

Рекламата ще се завърти в телевизионния ефир на САЩ и онлайн и в 60-, 30- и 15-секундни версии. 

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Съд в САЩ разпореди на Министерството на правосъдието да разсекрети материали по „делото Епстийн“
Премиерът: Евромонетите ще носят български национални символи и ще платежно средство в цяла Европа
Шефът на ЕК Фон дер Лайен и канцлера Мерц не успяха да осигурят съгласие на Белгия за руските активи
Скромните лидери са най-ефективни
Военни в Бенин обявиха отстраняване на правителството и на президента
Почина Франк Гери – една от суперзвездите на световната архитектура
Времето: Дъждът бавно отстъпва, но остава облачно
The Wall Street Journal: Белият дом е обезпокоен от сделката за придобиване от Netflix на Warner Bros.