"Мечето" - филмова реклама на система за намиране на изгубени неща


Озаглавена "Изгубената панда", тази филмова реклама от режисьора на американските рекламни агенции Deutsch и Smuggler Марк Малой, разказва трогателна история за плюшена играчка, която е изгубена из улиците на Ню Йорк и намерена чрез технологична система за проследяване и локализиране. 

Системата е базирана на Bluetooth технологията, обясняват от Adweek. Озаглавена "Tile", тя работи като на телефон се инсталира мобилно приложение за iOS или Android, а на ценната вещ (или човек) се прикрепя малка технологична значка. Така притежателят на значката може да бъде локализиран в радиус от около 61 метра. Ако търсещият е извън този обсег, той може да получи информация къде се намира изгубеното от него нещо от други потребители, които са по-близо. Затова по-обширната маркетингова кампания за Tile е озаглавена "Заедно ние намираме". 

Рекламата ще се завърти в телевизионния ефир на САЩ и онлайн и в 60-, 30- и 15-секундни версии. 

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
Островът Ташироджима: Царството на котките
Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт