Най-скучната реклама на света, от IKEA
Рекламата едва ли се е доближавала повече до реалния живот от това. В нова кампания в Швеция местният и световен бранд обзавеждане IKEA представи с няколко видеоклипа "неустоими за гледане, безсмислени, TrueView реклами".
Това са видеа, които показват местата, където животът наистина се случва, а именно у дома. Различните видеоклипове отразяват без да бързат случващото се в стаи от къщи или апартаменти, обзаведени с мебели на IKEA. В клипа, който следва, зрителят в продължение на минути може да проследи просто как момче мие съдовете в кухнята и дори се дразни, че го снимат. В клипа изглежда, че момчето е заснемано от друг човек с камера или телефон и казва на снимащия (вероятно член на семейството) да спре, защото то не прави нищо интересно. Чува се и скимтенето на домашното куче.
IKEA черпи вдъхновение от ежедневния живот на хората, посочва агенцията автор на кампанията Åkestam Holst в Швеция, цитирана от изданието за маркетинг Adweek. На домашния си пазар в Швеция IKEA се опира на философията “Where Life Happens” - в тези докосващи се до зрителя, много истински изглеждащи реклами, не се случва нищо интересно - просто животът, какъвто е в 80% от времето. IKEA прави асоциации с реалните неща от житейските ни дни като разводите, отглеждането на децата от един родител, осиновяванията, връзките между бащи и дъщери, докато се разгръщат постепенно.
Резултатът е поредицата “Irresistible Pointless Ads” - рекламна работа, която е толкова неотстъпно безинтересна и лишена от забавление, че е буквално хипнотизираща.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.