Най-скучната реклама на света, от IKEA

Рекламата едва ли се е доближавала повече до реалния живот от това. В нова кампания в Швеция местният и световен бранд обзавеждане IKEA представи с няколко видеоклипа "неустоими за гледане, безсмислени, TrueView реклами". 

Това са видеа, които показват местата, където животът наистина се случва, а именно у дома. Различните видеоклипове отразяват без да бързат случващото се в стаи от къщи или апартаменти, обзаведени с мебели на IKEA. В клипа, който следва, зрителят в продължение на минути може да проследи просто как момче мие съдовете в кухнята и дори се дразни, че го снимат. В клипа изглежда, че момчето е заснемано от друг човек с камера или телефон и казва на снимащия (вероятно член на семейството) да спре, защото то не прави нищо интересно. Чува се и скимтенето на домашното куче. 

IKEA черпи вдъхновение от ежедневния живот на хората, посочва агенцията автор на кампанията Åkestam Holst в Швеция, цитирана от изданието за маркетинг Adweek. На домашния си пазар в Швеция IKEA се опира на философията “Where Life Happens” - в тези докосващи се до зрителя, много истински изглеждащи реклами, не се случва нищо интересно - просто животът, какъвто е в 80% от времето. IKEA прави асоциации с реалните неща от житейските ни дни като разводите, отглеждането на децата от един родител, осиновяванията, връзките между бащи и дъщери, докато се разгръщат постепенно. 

Резултатът е поредицата “Irresistible Pointless Ads” - рекламна работа, която е толкова неотстъпно безинтересна и лишена от забавление, че е буквално хипнотизираща. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 28 октомври до 3 ноември
При 88,09% обработени протоколи: 9 формации влизат в новия парламент
Данните от 99% паралелно преброяване на Алфа Рисърч: ПП-ДБ затвърждават втората позиция
Първи данни от екзит пол: ГЕРБ-СДС печели парламентарните избори с двуцифрена преднина. Спор за 2-то и 4-то място
Тест: Кариерист, предприемач или тесен специалист?
ПП-ДБ постави две условия за започване на разговори
Магичните съставки на успешния екип
Тошко Йорданов: "Има такъв народ" се представи изключително стабилно, на тези избори бележим ръст