"Не се шегувайте с Майката Земя" - рекламата на Apple за 22 април

В Денят на Земята - 22-ри април, технологичният гигант Apple представи нова реклама, която онагледява красотата и силата на природата.

Заснето изцяло с  iPhone XS видеото е озаглавено "Не се шегувайте с Майката (Земя)" и е съставено от впечатляващи кадри на животни и места в дивата природа.

Кампанията е изработена от Camp4 Collective - продуцентска компания, която стана известна с документалния си филм за скално катерене "Meru". Рекламата е снимана в 9 държави, най-вече в екстремна среда и сурови условия, посочва изданието за маркетинг AdAge. 

"Не е ясно колко телефонни апарати са били смачкани или са се стопили при преливането на геотермални извори, но резултатът е зашеметяващ монтаж, посветен на силата, а понякога и на бруталността на Майката Природа. Всичко това е свързано с пищящите вокални и китарни рифове на парчето на Megadeth "Last Rites" (което е саундтрак)", посочват от AdAge. 

Вижте!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
България получи и втория си изтребител F-16
Президентът Радев пристигна в Казахстан
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Не е задължително брандирането да бъде скъпо
Йотова: Имам подозрения, че случаите на незаконни домове и на насилие не са само тези
Това са единствените два сектора, където търсенето на работа в момента върви нагоре