Неймар с признания за участието си в Мондиал 2018 в реклама на "Жилет"

Бразилската футболна звезда Неймар си партнира с "Жилет", за да отправи признание във връзка с неспортменското си поведение по време на Световното първенство по футбол в Русия, посочва изданието за маркетинг The Drum. 

След участието си в Мондиал 2018 Неймар беше критикуван за склонността си да пада от болка много лесно - общото времетраене, в което е бил паднал на терена по време на мачовете, е изчислено на 14 минути. Това създаде голяма дискусия и той стана третият най-коментиран онлайн спортист на първенството - предмино с критики.

В рекламата Неймар анализира мотивите и поведението си и казва, че в него все още живее едно малко момче. Тя е озаглавена "Нов човек всеки ден" и беше излъчвана в ефира на бразилските телевизии и в социалните мрежи в страната. 

Видеото е озвучено на португалски език - майчиния на Неймар, но има и субтитри на английски. "Може да си мислите, че преувеличавам. И понякога наистина преувеличавам. Но истината е, че аз страдам на терена. Може да си мислите, че прекалено много падам, но истината е, че не паднах, а се разпаднах на парчета", казва в рекламата Неймар. 

По отношение на загубата на националния му отбор той споделя: "Това боли много повече от всяка стъпка напред с един опериран глезен". 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп е разочарован от Путин, днес ще разговаря със Зеленски
Финансовият министър: Данъците няма да се повишават
Масирано полицейско присъствие по всички пътища в страната ще има днес и в неделя
Перуанско заведение в столицата Лима оглави класацията „50-те най-добри ресторанта в света“
Времето: Жълт код за високи температури в 18 области
Петролът поевтиня, след като Иран потвърди ангажимента си за неразпространение на ядрени оръжия
Производителят на чипове Nvidia може скоро да стане най-скъпата компания в историята
Премиерът с призив: Да няма стихийна паническа обмяна на левове в евро!