Неймар с признания за участието си в Мондиал 2018 в реклама на "Жилет"

Бразилската футболна звезда Неймар си партнира с "Жилет", за да отправи признание във връзка с неспортменското си поведение по време на Световното първенство по футбол в Русия, посочва изданието за маркетинг The Drum. 

След участието си в Мондиал 2018 Неймар беше критикуван за склонността си да пада от болка много лесно - общото времетраене, в което е бил паднал на терена по време на мачовете, е изчислено на 14 минути. Това създаде голяма дискусия и той стана третият най-коментиран онлайн спортист на първенството - предмино с критики.

В рекламата Неймар анализира мотивите и поведението си и казва, че в него все още живее едно малко момче. Тя е озаглавена "Нов човек всеки ден" и беше излъчвана в ефира на бразилските телевизии и в социалните мрежи в страната. 

Видеото е озвучено на португалски език - майчиния на Неймар, но има и субтитри на английски. "Може да си мислите, че преувеличавам. И понякога наистина преувеличавам. Но истината е, че аз страдам на терена. Може да си мислите, че прекалено много падам, но истината е, че не паднах, а се разпаднах на парчета", казва в рекламата Неймар. 

По отношение на загубата на националния му отбор той споделя: "Това боли много повече от всяка стъпка напред с един опериран глезен". 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Германското разузнаване: 90% е вероятността коронавирусът да е изтекъл от лабораторията в Ухан
Тръмп заплаши с 200% мита за виното и други алколни продукти, ако ЕС не премахне тарифата върху уискито
Ройтерс: Русия е представила на САЩ списък с искания за сделка за прекратяване на войната срещу Украйна
След преизчисляването: „Величие“ прехвърлят 4-процентната бариера за влизане в парламента
Конституционният съд обяви за незаконен изборът на 16 депутати
Анджей Дуда призова САЩ да разположат ядрени бойни глави на територията на Полша
Антибиотиците и лекарствата за вирусни инфекции ще са безплатни за малките деца