Обсъждат отлагане на фестивала „Златен лъв“ в Кан

Обсъждат отлагане на фестивала „Златен лъв“ в Кан

Екипът на международния фестивал „Златен лъв“ в Кан обсъжда евентуалното му отлагане заради коронавируса, предаде Advertising Week. Финалното решение ще бъде обявено до 15 април.

Към момента събитието остава на датите 22-26 юни, а дали ще бъде изместено за 26-30 октомври, зависи от развитието на епидемията във Франция, една от горещите точки на заболяването, в следващите дни.

„Консултирахме се с клиентите и партньорите ни и взехме мерки да осигурим гъвкавост, ако се нуждаем от нея. Както винаги, безопасността на всички участващи е наш основен приоритет и всяко решение, което вземем, ще се отрази на това“, съобщи в официално изявление управляващият директор на ежегодното събитие, Саймън Кук.

Фестивалът „Златен лъв“ събира около 12 хил. професионалисти от маркетинговата, филмовата, музикалната и технологичната индустрия всяка година. В уебсайта на събитието все още могат да бъдат закупени билети за месец юни.

До момента във Франция има поне 1800 случая на заразени с COVID-19 и най-малко 33 жертви.

Вследствие на създалата се извънредна ситуация, бяха отменени и редица други значими мероприятия. Едно от първите такива беше Световният мобилен конгрес, насрочен за месец февруари в Барселона. Музикалният фестивал „Коачела“ бе отложен за октомври.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп планира мито от 100% върху вноса на чипове. Ще има изключения за фирми, които инвестират в САЩ
Белият дом: Тръмп е готов за среща с Путин, както и със Зеленски
„F-1“ стана най-касовият спортен филм и първи по приходи в кариерата на Брад Пит
Президентът на Аржентина обеща да не ругае опонентите си след „611 обиди за 100 дни“
Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
ЕЦБ вижда риск за стотици хиляди работни места в еврозоната, ако Китай пренасочи търговия от САЩ към Европа
Доверието на украинците към Зеленски е намаляло до най-ниското ниво от около 6 месеца
Пропускането на този PR ход може да спре растежа на вашия стартъп