Организаторите на рекламния бойкот недоволни от срещата със Зукърбърг

Организаторите на рекламния бойкот недоволни от срещата със Зукърбърг

Организаторите на рекламния бойкот срещу Facebook не виждат „ангажираност за действие“ след 1-часовата си виртуална среща с главния изпълнителен директор Марк Зукърбърг и оперативния директор на социалната мрежа, Шерил Сендбърг.

Над 900 рекламодателя се включиха в кампанията „Спрете омразата за печалба“, която групи за защита на гражданските права създадоха през юни с призив Facebook да предприеме действия за ограничаване на езика на омразата и дезинформацията след смъртта на тъмнокожия Джордж Флойд в САЩ. С участието си всеки се съгласява да спре рекламата си в най-голямата социална мрежа за месец юли, предаде „Ройтерс“..

Според организацията „Цветът на промяната“ по време на разговора Зукърбърг и Сендбърг са обърнали внимание само на една от препоръките, отправени към тях, а именно формирането на гражданска позиция в компанията. Facebook е отказал да предложи осигуряване на подкрепа в реално време за жертви на тормоз, не са били предоставени и подробности относно извършения независим одит за реч на омразата.

На срещата са били и продуктовият директор Крис Кокс, както и Айми Арчибонг, който отговаря за проектирането на експериментални нови услуги. Участвали са представители на неправителствените организации „Антидифамационна лига“, „Свободна преса“, „Цветът на промяната“ и Националната асоциация за развитие на цветнокожите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп заплаши Нигерия с военна намеса заради убийства на християни
Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Радев: България и Египет са отворили нова глава в отношенията си
Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина