Организаторите на рекламния бойкот недоволни от срещата със Зукърбърг

Организаторите на рекламния бойкот недоволни от срещата със Зукърбърг

Организаторите на рекламния бойкот срещу Facebook не виждат „ангажираност за действие“ след 1-часовата си виртуална среща с главния изпълнителен директор Марк Зукърбърг и оперативния директор на социалната мрежа, Шерил Сендбърг.

Над 900 рекламодателя се включиха в кампанията „Спрете омразата за печалба“, която групи за защита на гражданските права създадоха през юни с призив Facebook да предприеме действия за ограничаване на езика на омразата и дезинформацията след смъртта на тъмнокожия Джордж Флойд в САЩ. С участието си всеки се съгласява да спре рекламата си в най-голямата социална мрежа за месец юли, предаде „Ройтерс“..

Според организацията „Цветът на промяната“ по време на разговора Зукърбърг и Сендбърг са обърнали внимание само на една от препоръките, отправени към тях, а именно формирането на гражданска позиция в компанията. Facebook е отказал да предложи осигуряване на подкрепа в реално време за жертви на тормоз, не са били предоставени и подробности относно извършения независим одит за реч на омразата.

На срещата са били и продуктовият директор Крис Кокс, както и Айми Арчибонг, който отговаря за проектирането на експериментални нови услуги. Участвали са представители на неправителствените организации „Антидифамационна лига“, „Свободна преса“, „Цветът на промяната“ и Националната асоциация за развитие на цветнокожите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Главнокомандващият Въоръжените сили на Украйна: Русия изпраща по 9000 допълнителни войници на месец
Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
Правителството одобри създаването на "Магазин за хората"
Кремъл определи като „конструктивни“ продължилите 3 часа разговори между Путин и Уиткоф
Германия подготвя фонд от 100 милиарда евро за инвестиции в стратегически активи
Истинската причина за прегаряне, за която никой не говори
Австралия препоръчва ефективен метод за намаляване на консумацията на алкохол
Производител на дрехи отчете скок на акциите си след като Тръмп похвали спорна реклама на джинси