Организаторите на рекламния бойкот недоволни от срещата със Зукърбърг
Организаторите на рекламния бойкот срещу Facebook не виждат „ангажираност за действие“ след 1-часовата си виртуална среща с главния изпълнителен директор Марк Зукърбърг и оперативния директор на социалната мрежа, Шерил Сендбърг.
Над 900 рекламодателя се включиха в кампанията „Спрете омразата за печалба“, която групи за защита на гражданските права създадоха през юни с призив Facebook да предприеме действия за ограничаване на езика на омразата и дезинформацията след смъртта на тъмнокожия Джордж Флойд в САЩ. С участието си всеки се съгласява да спре рекламата си в най-голямата социална мрежа за месец юли, предаде „Ройтерс“..
Според организацията „Цветът на промяната“ по време на разговора Зукърбърг и Сендбърг са обърнали внимание само на една от препоръките, отправени към тях, а именно формирането на гражданска позиция в компанията. Facebook е отказал да предложи осигуряване на подкрепа в реално време за жертви на тормоз, не са били предоставени и подробности относно извършения независим одит за реч на омразата.
На срещата са били и продуктовият директор Крис Кокс, както и Айми Арчибонг, който отговаря за проектирането на експериментални нови услуги. Участвали са представители на неправителствените организации „Антидифамационна лига“, „Свободна преса“, „Цветът на промяната“ и Националната асоциация за развитие на цветнокожите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.