Пандемията накара рекламодателите да преразгледат стратегиите си

Пандемията накара рекламодателите да преразгледат стратегиите си

Въпреки че в началото на пандемията голяма част от рекламодателите преминаха към по-консервативна маркетингова политика, с днешна дата картината е сериозно променена.

Спадът в телевизията беше основно второто тримесечие на 2020, но оптимистичния поглед показва, че от следващото тримесечие пазарът се раздвижва, тенденция, която продължава през цялата 2021. Според данните на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), в края на 2021 г. намалението на телевизионния пазар, дължащо се на Ковид кризата, ще бъде преодоляно и секторът ще завърши с малък ръст.

В класацията Топ 50 на рекламодателите в телевизия за 2021 г. всички големи компании в България увеличават инвестициите си, сравнено с януари-октомври през 2020 г. Това показват данните на ГАРБ, предоставени от "Publicis Group България"

На годишна база брутните инвестиции растат с 48%. Водещи по направени рекламни инвестиции са секторите "Фармация", "Ритейл" и "Бързооборотни стоки".

Creative Bulgaria е налично в мобилното приложение на списание "Мениджър" - ZinZin.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Джей Ди Ванс намекна за изтегляне на американските войски от Германия поради опасения за свободата на словото 
Безпрецедентно: Тръмп уволни най-висшия американски военен и още петима генерали и адмирали
Папа Франциск е в критично състояние
В Китай откриха нов коронавирус, потенциално заразен за хората
Едно правило, което ще ви помогне да подобрите паметта си
Учени откриха, че ядрото на Земята не е толкова твърдо, колкото са предполагали
Силна снежна буря в Истанбул блокира възвушния трафик и спря плаването през Босфора
Зеленски си е "възвърнал надеждите" за споразумение със САЩ след разговор с Кийт Келог в Киев