Пазете природата! - силни рекламни послания от цял свят
По дефиниция основна цел на рекламата е да ни подтикне към действия. Когато става дума за природата обаче, важно е не само какво правим, а и какво да не правим, за да я опазим. Най-честите послания - „Не замърсявай“, „Не унищожавай“ - престават да действат, когато са само думи, които ни преследват навсякъде. Но когато бъдат въплътени в гениален криейтив, могат наистина разтърсващо да променят мирогледа ни, без думи.
Вижте следващата галерия, изберете своята нова кауза.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Акциите на минни компании за редкоземни елементи падат след примирието между САЩ и Китай относно митата и износа
Бизнес |Еврокомисарят за енергията Дан Йоргенсен пристига на посещение у нас
ЕС |Цените на петрола се понижават на фона на плановете на ОПЕК за увеличение на добива
Енергетика |Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Политика |Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |Магнитни вълни разкриват тайната на слънчевата корона
Наука и Здраве |Управлението на онлайн бизнес е трудно, но тези 4 неща ще го улеснят
Маркетинг |Луксозните марки засилват присъствието си в Китай, за да възстановят потреблението
Бизнес |На днешната дата, 28 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година
Общество |Зеленски: Украйна и съюзниците ѝ ще работят по план за прекратяване на огъня в следващите десет дни
Свят |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.