Pepsi и Lego се шегуват с пикапа на Tesla

Pepsi и Lego се шегуват с пикапа на Tesla

Световноизвестните брандове Pepsi и Lego знаят как да се възползват от ситуацията и го доказват с шегите си във виртуалното пространство за новата разработка на Tesla - пикапа Cybertruck, чиято премиера бе миналата седмица. Презентирането, водено лично от Илон Мъск, предизвика доста противоречиви оценки, коментари и дори подигравки, особено след като по време на демонстрацията дизайнерът на автомобила, Франц фон Холцхаузен, успя да счупи един от прозорците със стоманена топка, в опит да тества здравината на използваните в разработката „най-високотехнологични закалени стъкла“.  

В тон с критиците на Cybertruck, Pepsi и Lego създадоха специални постове за профилите си в социалната мрежа „Туитър“, които вече достигнаха до хиляди потребители.

„Еволюцията на пикапа е тук. Гарантирана устойчивост“, написа екипът на производителят на детски играчки Lego към снимката, имитираща презентацията на модела Cybertruck.

Версията на екипа на Pepsi за отминалото събитие е озаглавена “Demo Day” и представлява видео, в което хвърлят камък към кен с безалкохолната напитка.

Към отбора на креативните шегаджии се присъедини и  полицията на Дубай като брандира колата с логото си.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Бюджет 2026 ще бъде оттеглен и преработен
The Wall Street Journal: Германия има 1200 страници таен план за война с Русия
На фона на скандали и протести: Бюджетите на ДОО и Здравната каса минаха през комисия в НС
Стрелба близо до Белия дом, двама военнослужещи от Националната гвардия са в критично състояние
Премиерът за оттегления бюджет: Имаме достатъчно време през декември
Ако нямате сериозен провал зад гърба си, не сте готови да водите
Китай предупреждава за рискове от ядрен конфликт, след като Тръмп нареди провеждането на ядрени опити
Мерц: Путин няма как да излезе успешно от войната в Украйна