Pepsi и Lego се шегуват с пикапа на Tesla

Pepsi и Lego се шегуват с пикапа на Tesla

Световноизвестните брандове Pepsi и Lego знаят как да се възползват от ситуацията и го доказват с шегите си във виртуалното пространство за новата разработка на Tesla - пикапа Cybertruck, чиято премиера бе миналата седмица. Презентирането, водено лично от Илон Мъск, предизвика доста противоречиви оценки, коментари и дори подигравки, особено след като по време на демонстрацията дизайнерът на автомобила, Франц фон Холцхаузен, успя да счупи един от прозорците със стоманена топка, в опит да тества здравината на използваните в разработката „най-високотехнологични закалени стъкла“.  

В тон с критиците на Cybertruck, Pepsi и Lego създадоха специални постове за профилите си в социалната мрежа „Туитър“, които вече достигнаха до хиляди потребители.

„Еволюцията на пикапа е тук. Гарантирана устойчивост“, написа екипът на производителят на детски играчки Lego към снимката, имитираща презентацията на модела Cybertruck.

Версията на екипа на Pepsi за отминалото събитие е озаглавена “Demo Day” и представлява видео, в което хвърлят камък към кен с безалкохолната напитка.

Към отбора на креативните шегаджии се присъедини и  полицията на Дубай като брандира колата с логото си.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ