„Подаръкът може да каже много“ - трогателна коледна кампания от Швеция
Агенция DDB Стокхолм създаде тази силна кампания за Elkjøp - най-големия търговец на потребителска електроника в скандинавския свят, с над 400 магазина в 6 държави.
Кампанията събира внимание и признание. Тя е отразена от световното издание за маркетинг и реклама Adweek, заради своя дух на свободомислие, трогателни кадри и празнични, но интелигентни послания.
Състсои се от три кратки филма, които казват много, въпреки че актьорите в тях не говорят - те нямат реплики и не казват нищо. И трите сюжета се развиват на Коледа, а общото послание е, че подаръкът може да бъде повече от полезна вещ, той може да каже много. В едната от рекламите се вижда семейство с болна майка, която получава от сина си сешоар - така детето й казва, че косата й ще порасне отново след химиотерапията. Във втората син тийнейджър продължава прехода си към другия пол - момчето се чувства момиче и бащата прави големия жест да му подари на Коледа преса за изправяне на косата и маша за къдрене, тоест да го приеме такъв, какъвто е. В третата самотен дядо на Коледа е навестен от друг дядо - негов самотен приятел, който му подарява PlayStation.
Това са реклами за истинските предизвикателства в живота, които продължават с години и не отминават просто на Коледа. Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.