„Подаръкът може да каже много“ - трогателна коледна кампания от Швеция

„Подаръкът може да каже много“ - трогателна коледна кампания от Швеция

Агенция DDB Стокхолм създаде тази силна кампания за Elkjøp - най-големия търговец на потребителска електроника в скандинавския свят, с над 400 магазина в 6 държави. 

Кампанията събира внимание и признание. Тя е отразена от световното издание за маркетинг и реклама Adweek, заради своя дух на свободомислие, трогателни кадри и празнични, но интелигентни послания. 

Състсои се от три кратки филма, които казват много, въпреки че актьорите в тях не говорят - те нямат реплики и не казват нищо. И трите сюжета се развиват на Коледа, а общото послание е, че подаръкът може да бъде повече от полезна вещ, той може да каже много. В едната от рекламите се вижда семейство с болна майка, която получава от сина си сешоар - така детето й казва, че косата й ще порасне отново след химиотерапията. Във втората син тийнейджър продължава прехода си към другия пол - момчето се чувства момиче и бащата прави големия жест да му подари на Коледа преса за изправяне на косата и маша за къдрене, тоест да го приеме такъв, какъвто е. В третата самотен дядо на Коледа е навестен от друг дядо - негов самотен приятел, който му подарява PlayStation. 

Това са реклами за истинските предизвикателства в живота, които продължават с години и не отминават просто на Коледа. Вижте. 


Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Зеленски вижда три начина за финансиране на покупки на ракети "Томахок", ако САЩ одобрят доставките
На днешната дата, 14 октомври. Петковден
Астрономи са заснели за първи път две черни дупки, които се въртят една около друга
Китайски квантов компютър влезе в търгвска употреба
Кристалина Георгиева: Страните по света нямат регулаторна и етична база за изкуствения интелект
СЗО: Бързо нараства антибиотичната резистентност в света