Пост Малоун също беше на „Супербоул“, феновете гласуваха как да се появи


Към десетките популярни личности в тазгодишния парад на рекламите на „Супербоул“ се присъедини и музикалният изпълнител Пост Малоун, като участник в кампанията на американския бранд за бира Bud Light. Какво видео с него да бъде излъчено обаче решиха феновете.

Марката публикува два 60-секундни спота със своя посланик – #PostyStore и #PostyBar – промотиращи новата алкохолна напитка Seltzer с различни вкусове. Криейтивите демонстрират как различни части от тялото на Пост Малоун реагират след консумацията ѝ, а задачата на зрителите бе да гласуват кой от тях да бъде показан в полувремето на финала на първенството на Националната футболна лига на САЩ. Крайният избор беше #PostyStore.

Допитването на Bud Light е част от лансираната наскоро кампания, в която се опитва да отговори на въпроси на потребителите за разликата между традиционната бира, която предлага, и новата Seltzer.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Ваксината срещу варицела влиза в задължителния календар
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения