Пост Малоун също беше на „Супербоул“, феновете гласуваха как да се появи


Към десетките популярни личности в тазгодишния парад на рекламите на „Супербоул“ се присъедини и музикалният изпълнител Пост Малоун, като участник в кампанията на американския бранд за бира Bud Light. Какво видео с него да бъде излъчено обаче решиха феновете.

Марката публикува два 60-секундни спота със своя посланик – #PostyStore и #PostyBar – промотиращи новата алкохолна напитка Seltzer с различни вкусове. Криейтивите демонстрират как различни части от тялото на Пост Малоун реагират след консумацията ѝ, а задачата на зрителите бе да гласуват кой от тях да бъде показан в полувремето на финала на първенството на Националната футболна лига на САЩ. Крайният избор беше #PostyStore.

Допитването на Bud Light е част от лансираната наскоро кампания, в която се опитва да отговори на въпроси на потребителите за разликата между традиционната бира, която предлага, и новата Seltzer.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Постигнато е съгласие между правителството, синдикатите и бизнеса за Бюджет 2026
Путин: Или украинските войници ще се изтеглят от Донбас, или ще го превземем със сила
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Борисов за вота: Днес ще направя тест дали работим заедно с "ДПС - Ново начало"
Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
Граждани на над 30 държави вече няма да могат да пътуват до САЩ
На днешната дата, 5 декември. Имен ден празнуват Елисавета, Сава, Савина, Съби
Централната банка на Сингапур проверява банки в разследване за пране на пари на стойност 1,8 млрд. долара