„През очите на мама“ - новата реклама на IKEA

Добре режисирана и със симпатичен завършек, тази реклама на шведските магазини за обзавеждане IKEA радва публиката във Франция, а също и навсякъде по света. 

Дигиталната кампания се състои от едноминутно онлайн видео, дело на агенция Buzzman Париж. Основните герои в сюжета са майка и малкият й син, които избират мебели. 

Това е послание, което хиляди майки с пораснали синове ще разберат. Вижте: 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

НАТО оборудва полски вятърен парк в Балтийско море със сензори и радари
Тръмп нареди да махнат от централни места в Белия дом портретите на Обама и Буш – баща и син
България вече съхранява слънчева енергия в батерии
Фалитите в Германия нарастват с най-бърз темп от октомври 2024 г.
Възможно е Зеленски да участва на срещата Тръмп-Путин, но останалата част от Европа е изключена
Мащабна криза: Техеран предупреждава за пълна липса на вода през октомври
Усамотението – тайното оръжие на някои от най-интелигентните хора
Времето: Горещо, на отделни места в Югозападна България ще превали