„През очите на мама“ - новата реклама на IKEA

Добре режисирана и със симпатичен завършек, тази реклама на шведските магазини за обзавеждане IKEA радва публиката във Франция, а също и навсякъде по света. 

Дигиталната кампания се състои от едноминутно онлайн видео, дело на агенция Buzzman Париж. Основните герои в сюжета са майка и малкият й син, които избират мебели. 

Това е послание, което хиляди майки с пораснали синове ще разберат. Вижте: 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
На лов за таланти: Meta придоби още един AI стартъп
На днешната дата, 13 юли. Рождениците днес
Рейтингова агенция Scope очаква ръст на германският дълг до 74% от БВП до 2030 г.