„През очите на мама“ - новата реклама на IKEA


Добре режисирана и със симпатичен завършек, тази реклама на шведските магазини за обзавеждане IKEA радва публиката във Франция, а също и навсякъде по света. 

Дигиталната кампания се състои от едноминутно онлайн видео, дело на агенция Buzzman Париж. Основните герои в сюжета са майка и малкият й син, които избират мебели. 

Това е послание, което хиляди майки с пораснали синове ще разберат. Вижте: 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Рей Далио: Златото и нефиатните валути ще бъдат по-силни средства за съхранение на стойност с нарастването на дълга на САЩ
Осъдиха Никола Саркози на 5 години затвор заради престъпен заговор с Муамар Кадафи
Исторически обрат: България е на полуфинал на световното първенство по волейбол след победа над САЩ
САЩ налагат санкции на сръбската петролна компания NIS от 1 октомври
Тръмп одобри сделката за TikTok
Зеленски е готов да се оттегли от поста си след края на войната
Да инвестираш като най-богатите хора в света вече е по-лесно от всякога. Но колко е опасно?
Времето: Жълт код за силен вятър в 6 области