Провокативна реклама: При всичко лошо ни остава да сме облечени добре

Животът ни поднася твърде много неприятни неща - камъче в обувката по време на презентация, дъвка на седалката, която заемаме, плачещо бебе до нас при дълъг полет. Дори влак, който идва безпощадно към колата ни, а тя е със спрял двигател и може да я връхлети... На фона на всичко това, не ни остава друго, освен да се постараем ежедневно и винаги да изглеждаме добре.

Това е посланието на тази провокативна реклама на близкоизточната марка облекло Centrepoint, която събира внимание по света и е отразена в Adweek. Кампанията е дело на агенция Impact BBDO Дубай. 

Черно-белите кадри във винтидж стил се отличават със силното си стилно внушениеа, но не те се запомнят във видеото, а смисълът на казаното от мъжки глас зад кадър, който прави закачка с консервативните ценности и провокира чрез цинично съобщение в смисъл "Дори да умрем млади, можем да изглеждаме хубаво". 

"Няма съмнение тук: рекламата се стреми към екзистенциалност по крещящо материалистичен начин", отбелязва Гейбриъл Белтрон в Adweek. "Но финалът е изненадващо забавен и съдейства да направи буржоазното самосъжаление на главния герой по-простимо". 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Министерството на здравеопазването дава препоръки за безопасно хранене през летните месеци
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Тръмп защити главния прокурор на САЩ за разследването на „делото Епстийн“