Провокативна реклама: При всичко лошо ни остава да сме облечени добре


Животът ни поднася твърде много неприятни неща - камъче в обувката по време на презентация, дъвка на седалката, която заемаме, плачещо бебе до нас при дълъг полет. Дори влак, който идва безпощадно към колата ни, а тя е със спрял двигател и може да я връхлети... На фона на всичко това, не ни остава друго, освен да се постараем ежедневно и винаги да изглеждаме добре.

Това е посланието на тази провокативна реклама на близкоизточната марка облекло Centrepoint, която събира внимание по света и е отразена в Adweek. Кампанията е дело на агенция Impact BBDO Дубай. 

Черно-белите кадри във винтидж стил се отличават със силното си стилно внушениеа, но не те се запомнят във видеото, а смисълът на казаното от мъжки глас зад кадър, който прави закачка с консервативните ценности и провокира чрез цинично съобщение в смисъл "Дори да умрем млади, можем да изглеждаме хубаво". 

"Няма съмнение тук: рекламата се стреми към екзистенциалност по крещящо материалистичен начин", отбелязва Гейбриъл Белтрон в Adweek. "Но финалът е изненадващо забавен и съдейства да направи буржоазното самосъжаление на главния герой по-простимо". 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите