Провокативна реклама: При всичко лошо ни остава да сме облечени добре

Животът ни поднася твърде много неприятни неща - камъче в обувката по време на презентация, дъвка на седалката, която заемаме, плачещо бебе до нас при дълъг полет. Дори влак, който идва безпощадно към колата ни, а тя е със спрял двигател и може да я връхлети... На фона на всичко това, не ни остава друго, освен да се постараем ежедневно и винаги да изглеждаме добре.

Това е посланието на тази провокативна реклама на близкоизточната марка облекло Centrepoint, която събира внимание по света и е отразена в Adweek. Кампанията е дело на агенция Impact BBDO Дубай. 

Черно-белите кадри във винтидж стил се отличават със силното си стилно внушениеа, но не те се запомнят във видеото, а смисълът на казаното от мъжки глас зад кадър, който прави закачка с консервативните ценности и провокира чрез цинично съобщение в смисъл "Дори да умрем млади, можем да изглеждаме хубаво". 

"Няма съмнение тук: рекламата се стреми към екзистенциалност по крещящо материалистичен начин", отбелязва Гейбриъл Белтрон в Adweek. "Но финалът е изненадващо забавен и съдейства да направи буржоазното самосъжаление на главния герой по-простимо". 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Неизвестно за известните: Уилям Колгейт не доживява да види как фирмата му за нишесте дава на хората пастата за зъби в тубичка
Времето: Топло, но със следобедни валежи по морето
ЕС е готов да удължи до 2027 г. закрилата на украинските бежанци
МОН търси над 400 нови директори на училища, школи и центрове за подкрепа в страната
Тръмп призова Иран да сключи ядрена сделка, преди „да не e останало нищо“
Тръмп нарече шефа на Фед Джером Пауъл „глупак“ и отново настоя за намаляване на лихвените проценти
По-скъпи сезонни плодове и зеленчуци ядат съседите ни на Балканите тази година
Частен остров в Шотландия се продава за 6.5 млн. евро