Publicis пред втора вълна от съкращения в САЩ

Publicis пред втора вълна от съкращения в САЩ

Служителите на Publicis в САЩ се подготвят за втора вълна от уволнения, след като миналата седмица международната комуникационна група съкрати някои от тях, а на други намали заплатите, съобщи Ad Age.

Сред засегнатите агенции са Epsilon, Spark Foundry, Hawkeye, Arc Worldwide, както и Bartle Bogle Hegarty, където вече бе съкратен 20% от персонала. Според запознати със случая до момента служителите на Publicis са намалели с 1% в резултат на мерките. Подобни процеси се наблюдават и в десетки други агенции на територията на Щатите.

В световен мащаб компанията замрази новите назначения, намали заплатите, както и бюджетите за хора на свободна практика в края на месец март. Съкращения обаче се предприемат едва сега, няколко месеца след обявяването на извънредното положение заради коронавируса.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Премиерът: Евромонетите ще носят български национални символи и ще платежно средство в цяла Европа
Съд в САЩ разпореди на Министерството на правосъдието да разсекрети материали по „делото Епстийн“
Шефът на ЕК Фон дер Лайен и канцлера Мерц не успяха да осигурят съгласие на Белгия за руските активи
Скромните лидери са най-ефективни
Военни в Бенин обявиха отстраняване на правителството и на президента
Почина Франк Гери – една от суперзвездите на световната архитектура
Времето: Дъждът бавно отстъпва, но остава облачно
The Wall Street Journal: Белият дом е обезпокоен от сделката за придобиване от Netflix на Warner Bros.