Publicis пред втора вълна от съкращения в САЩ
Служителите на Publicis в САЩ се подготвят за втора вълна от уволнения, след като миналата седмица международната комуникационна група съкрати някои от тях, а на други намали заплатите, съобщи Ad Age.
Сред засегнатите агенции са Epsilon, Spark Foundry, Hawkeye, Arc Worldwide, както и Bartle Bogle Hegarty, където вече бе съкратен 20% от персонала. Според запознати със случая до момента служителите на Publicis са намалели с 1% в резултат на мерките. Подобни процеси се наблюдават и в десетки други агенции на територията на Щатите.
В световен мащаб компанията замрази новите назначения, намали заплатите, както и бюджетите за хора на свободна практика в края на месец март. Съкращения обаче се предприемат едва сега, няколко месеца след обявяването на извънредното положение заради коронавируса.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.