Publicis пред втора вълна от съкращения в САЩ

Publicis пред втора вълна от съкращения в САЩ

Служителите на Publicis в САЩ се подготвят за втора вълна от уволнения, след като миналата седмица международната комуникационна група съкрати някои от тях, а на други намали заплатите, съобщи Ad Age.

Сред засегнатите агенции са Epsilon, Spark Foundry, Hawkeye, Arc Worldwide, както и Bartle Bogle Hegarty, където вече бе съкратен 20% от персонала. Според запознати със случая до момента служителите на Publicis са намалели с 1% в резултат на мерките. Подобни процеси се наблюдават и в десетки други агенции на територията на Щатите.

В световен мащаб компанията замрази новите назначения, намали заплатите, както и бюджетите за хора на свободна практика в края на месец март. Съкращения обаче се предприемат едва сега, няколко месеца след обявяването на извънредното положение заради коронавируса.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Борисов: Държавата смята да поеме ръководството над „Лукойл” с назначаване на особен управител
Кинозвездата Анджелина Джоли мина границата на Украйна пеша, властите задържаха бодигарда ѝ
Акционерите на Tesla одобриха пакета за възнаграждение на Мъск от 1 трилион долара
Gunvor се отказва от сделката за международните активи на "Лукойл"
Проучване: Разширяването на Вселената може би се забавя
Решение в криза: Гръцки фермери продават за сватбени ритуали повредения си ориз
Турска минна компания откри златно находище за 1.7 милиарда долара