Publicis пред втора вълна от съкращения в САЩ

Publicis пред втора вълна от съкращения в САЩ

Служителите на Publicis в САЩ се подготвят за втора вълна от уволнения, след като миналата седмица международната комуникационна група съкрати някои от тях, а на други намали заплатите, съобщи Ad Age.

Сред засегнатите агенции са Epsilon, Spark Foundry, Hawkeye, Arc Worldwide, както и Bartle Bogle Hegarty, където вече бе съкратен 20% от персонала. Според запознати със случая до момента служителите на Publicis са намалели с 1% в резултат на мерките. Подобни процеси се наблюдават и в десетки други агенции на територията на Щатите.

В световен мащаб компанията замрази новите назначения, намали заплатите, както и бюджетите за хора на свободна практика в края на месец март. Съкращения обаче се предприемат едва сега, няколко месеца след обявяването на извънредното положение заради коронавируса.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Lee затвърждава авторитета си в денима с кампания за новото поколение (Видео)
„Ще бъде наистина лошо“: Страхове от спукване на AI балон тресат Силициевата долина
Вучич е „разочарован“ от краткосрочната сделка за газ, преложена на Сърбия от Русия
Как да накарате другите да ви харесат на мига
Китай обвини САЩ в засилване на напрежението в областта на търговията
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Времето: Облачно и ветровито
Разнопосочно движение в цените на хранителните стоки, плодове и зеленчуци у нас през седмицата