Разследват реклама на Ryanair след стотици жалби

Разследват реклама на Ryanair след стотици жалби

Агенцията за рекламни стандарти на Великобритания (ASA) разследва кампания на Ryanair, промотираща пътуването по въздух след началото на имунизациите срещу COVID-19.

Британският регулатор заяви пред CNN, че разглежда случая след получени над 1600 жалби.

Рекламата на уебсайта на най-големия нискотарифен авиопревозвач в Европа включва снимка със спринцовка и шишенце, както и слоганите „резервирай лятото“, „ваксините пристигат“ и „ваксинирай се и тръгвай“, придружени от възможността за изгодно пътуване с отстъпка. Кампанията е достъпна и в българския сайт на Ryanair.

[[{"fid":"366755","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":302,"width":1156,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Снимка: Ryanair.com

Говорител на ASA обясни, че жалбоподателите смятат, че рекламата „подвеждащо предполага, че ваксината ще бъде успешно разпространена сред населението до пролетта или лятото и че дотогава ограниченията за пътуване ще спрат да се прилагат“. Според някои от недоволните кампанията е „обидна и безотговорна“.

Редица държави, включително Великобритания, вече стартираха масовите си имунизации, но процесът ще отнеме месеци.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ