Реклама на деня: Клодин и Бен, нейният робот спътник
Изпълнен с деликатност и футуризъм, този 5-минутен рекламен филм разказва за Клодин и нейния спътник Бен - робота, с който тя живее (BEN или Bionically Engineered Nursing).
Клодин е самотна в есента на живота си, а Бен е нейна добра компания и опора в уютната й къща - бъдеще на самота, каквото се очаква пред редица хора в Европа, Азия, Америка.
Режисиран от Дейвид Уилсън и създаден от агенция CLM BBDO по поръчка на организацията Society of Saint-Vincent-de-Paul, филмът започва със сцена, в която Клодин танцува бавно с Бен в хола си, след което кадрите ни връщат ден назад.
"Най-забележителното нещо за тази малка моментна снимка е нейната изтънченост. Уилсън устоява на изкушението да предложи взаимна емоционална връзка между двамата герои - това е нещо, което само ние самите бихме достигнали", коментира изданието за маркетинг от света Adweek, което разказва за кампанията.
Почти 2/3 от французите в проучване посочват индивидуалната връзка като водещо средство за борба с изолацията на старини. Същото смятат и японците. Организацията Saint-Vincent-de-Paul провежда проучването сред 650 души, изследвайки връзката на хората (от Франция и Япония) с технологиите. Респондентите били запитани дали смятат, че един робот би могъл да им помага да посрещат ежедневните си нужди. 88% от японците, участвали в допитването, са отговорили с "Да", при французите процентът е бил 60.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.