Реклама по истинска история разказва как котка помага на дете с аутизъм


Тази реклама на световния бранд храни за домашни котки WHISKAS® се основава на действителния случай за Айрис и Тула. Айрес е момиченце с остра форма на аутизъм, което успява да отключи комуникационните си способности и да се отвори за общуване към света, благодарение на котката Тула.  

Това е първа серия от рекламна хроника с поредица от видеа, базирани на истински случаи "за любопитни котки" от WHISKAS®. Според компанията, трогателната връзка между детето и Тула си заслужава да бъде разказана и споделяна, за да помогне и да вдъхнови и окуражи семействата с деца аутисти по света. 

В рамките на кампанията, от WHISKAS® предлагат също притежателите на интересни и вечно любопитни домашни любимци да споделят в снимки действителни случки за тях - в Instagram, Facebook или Twitter, под хаштага #mycatwhiskas или #mycuriouscat. 

Рекламата е предназначена за кината в Бразилия и е дело на агенция AlmapBBDO Сао Пауло. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
Шефът на ЕК Фон дер Лайен и канцлера Мерц не успяха да осигурят съгласие на Белгия за руските активи
Бивш висш агент на DEA обвинен за пране на милиони долари за мексикански наркокартел
Без съществени резултати от двудневните консултации между САЩ и Украйна в Маями
Вицепремиерът Зафиров: Оставка на правителството в момента не е на дневен ред
На днешната дата, 6 декември. Никулден
МФ публикува новия проектобюджет в полунощ: И приходите, и разходите са занижени с малко над 1 милиард евро
МААЕ съобщи, че защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон