Реклама по истинска история разказва как котка помага на дете с аутизъм

Тази реклама на световния бранд храни за домашни котки WHISKAS® се основава на действителния случай за Айрис и Тула. Айрес е момиченце с остра форма на аутизъм, което успява да отключи комуникационните си способности и да се отвори за общуване към света, благодарение на котката Тула.  

Това е първа серия от рекламна хроника с поредица от видеа, базирани на истински случаи "за любопитни котки" от WHISKAS®. Според компанията, трогателната връзка между детето и Тула си заслужава да бъде разказана и споделяна, за да помогне и да вдъхнови и окуражи семействата с деца аутисти по света. 

В рамките на кампанията, от WHISKAS® предлагат също притежателите на интересни и вечно любопитни домашни любимци да споделят в снимки действителни случки за тях - в Instagram, Facebook или Twitter, под хаштага #mycatwhiskas или #mycuriouscat. 

Рекламата е предназначена за кината в Бразилия и е дело на агенция AlmapBBDO Сао Пауло. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Над 2000 пощенски станции ще обменят левове в евро безплатно след влизането ни в еврозоната
Концертът на Лейди Гага влезе в Книгата на рекордите на Гинес за посещаемост, изпревари Мадона
Европейската комисия глобява доставчици на храни заради картел
Времето: Слънчево, но следобед над планинските и източните райони ще се заоблачи
Започва националното външно оценяване за четвъртокласниците
На днешната дата, 3 юни. Рождениците днес
Как компаниите за е-търговия използват уеб данни, за да разбират по-добре клиентите си
БНБ: Българите спестяват повече, но за сметка на потреблението