Реклама в стила на Троновете събра вниманието на милиони


Изненадваща реклама на марката бира Bud Light по време на най-гледания американски телевизионен ефир за годината - финала на футболната лига Супербоул, пресъздаде една от известните сюжетни ситуации от сериала "Игра на тронове".

Видеото привлече вниманието на феновете на сериала, които очакват следващия му сезон от 14-ти април. Тя провокира близо 6 млн. прегледа в YouTube. 

В рекламата Bud Light партнира с бранда HBO - тв канала, който излъчва сериала. В края има надпис "Game of Thrones: Последният сезон. HBO".

Видеото е режисирано от Дейвид Нътър, който режисира и "Игра на тронове", посочва USA Today. Заснета е в Испания. 

Крис Спадачини - маркетингов дирекор в HBO, коментира, че според него няма по-добър начин да се промотира финалния сезон на "Игра на тронове" от Супербоул. 

"Имайки предвид големия залог, трябваше да създадем незабравим момент, който да зададе тон за разговор", казва той. "Търсихме бранд партньор, който да е склонен да направи смела жертва "за трона" и бяхме развълнувани, когато Bud Light се отзова", казва той. 

"Заедно създадохме една много мета кампания, със сюжет в стила на Троновете, която със сигурност ще зарадва феновете и на двата бранда", продължава той. 

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Васил Терзиев: Повишението в цените за паркиране е отлагано от 2016 г. и отразява реалната инфлация
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей