Реклама позиционира България като „умно място с умни хора“

Реклама, която е насочена към привличане на чуждестранни инвестиции в България, позиционира страната ни като „умно място с умни хора“. Видеото се разпространява и коментира в социалните мрежи от началото на седмицата, още преди официалното му публикуване от Българската агенция за инвестиции (БАИ), по чиято инициатива е създадено.

Клипът, озаглавен “Invest in Bulgaria, Move to Be Moved”, е с продължителност над 2 минути и представя България като място, където интернетът е сред 10-те най-бързи в света, икономиката процъфтява чрез ниски оперативни разходи и 10-процентов оперативен данък, а хората оглавяват световни математически класации, с което страната е на трето място в света по брой ИТ специалисти на глава от населението. Към края видеото добавя към плюсовете на страната ни културното богатство и красотата на природата.

Рекламата ще се представя по време на участия на представители на БАИ в събития, както и при постоянната работа на агенцията с инвеститори. Клипът е финансиран от Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ и е част от проекта за позициониране на България като предпочитана дестинация за инвестиции чрез подкрепа дейността на БАИ, за който са отпуснати общо 9.8 млн. лева.

В него са включени още поддръжката на онлайн платформа „Виртуален офис“ за нуждите на инвестиционния процес, както и провеждане на уебинари за настоящи и потенциални инвеститори. Видеото за пръв път събра повече овации сред родната аудитория, отколкото критики. Заслужава си да го видим отново.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ