Реклама за съвременната Пепеляшка грабна сърцата на зрителите

Ако Очарователният принц намираше своята принцеса чрез социалните мрежи, щеше ли той да я открие по-бързо, дори тя да е Пепеляшка? Щеше ли да я намери по изгубената от нея обувка и да пропусне "непродуктивните" търсения в реалния свят с изпробване на обувката от други жени, включително злите й, амбициозни сестри?

Вероятно не. 

Но социалните мрежи са станали задължителна част от развитието на всяка съвременна романтична история. С това се заиграват авторите на сценария на тази много популярна в последните дни реклама. Кампанията е на британския моден бранд Debenhams и е с качеството на кино, изпълнена с интересен сюжет, красиви герои и много стилно облекло. 

Видеото разказва за съвременната Пепеляшка, която среща Принца във влак. Тя, разбира се, губи красивата си обувка. После двамата полагат много усилия да се намерят пак, защото това е любов от пръв поглед, използват и социалните мрежи, медиите, но е трудно...

Рекламата е една от най-добрите, показвани досега, в рамките на започналия вече коледен рекламен сезон във Великобритания. В него големите криейтив агенции се надпреварват да спечелят сърцата на зрителите със скъпи ТВ спотове, красота и приказно настроение за Коледа. 

Агенцията автор е J. Walter Thompson Лондон.

Ето и видеото. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
На днешната дата, 27 юли. Имен ден празнуват Добрин, Добри и Панталей