Реклама за съвременната Пепеляшка грабна сърцата на зрителите

Ако Очарователният принц намираше своята принцеса чрез социалните мрежи, щеше ли той да я открие по-бързо, дори тя да е Пепеляшка? Щеше ли да я намери по изгубената от нея обувка и да пропусне "непродуктивните" търсения в реалния свят с изпробване на обувката от други жени, включително злите й, амбициозни сестри?

Вероятно не. 

Но социалните мрежи са станали задължителна част от развитието на всяка съвременна романтична история. С това се заиграват авторите на сценария на тази много популярна в последните дни реклама. Кампанията е на британския моден бранд Debenhams и е с качеството на кино, изпълнена с интересен сюжет, красиви герои и много стилно облекло. 

Видеото разказва за съвременната Пепеляшка, която среща Принца във влак. Тя, разбира се, губи красивата си обувка. После двамата полагат много усилия да се намерят пак, защото това е любов от пръв поглед, използват и социалните мрежи, медиите, но е трудно...

Рекламата е една от най-добрите, показвани досега, в рамките на започналия вече коледен рекламен сезон във Великобритания. В него големите криейтив агенции се надпреварват да спечелят сърцата на зрителите със скъпи ТВ спотове, красота и приказно настроение за Коледа. 

Агенцията автор е J. Walter Thompson Лондон.

Ето и видеото. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС