Рекламна анимация на Audi припомня, че колите не са само за момчета


„Да променим играта“ - така е озаглавен този 3-минутен рекламен анимационен филм на Audi САЩ, предназначен за телевизионно излъчване. 

Видеото разказва историята на кукла в голям магазин за детски играчки, която трябва да бъде Пепеляшка, пристигаща на бала в красива рокля в каляска, но всъщност се вълнува от съвсем друго превозно средство - не бавната каляска, а скоростна кола-играчка Audi. Рекламата проследява приключенията на лудо шофиращото момиче в магазина сред всички други оживяващи играчки, за да завърши изненадващо за мнозина сред зрителите с послание - колите не са само за момчетата, те са и за момичета. 

Видеото е отразено от блога за реклама Creative Criminals и е излъчвано по Коледа. Вижте!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Ще бъде наистина лошо“: Страхове от спукване на AI балон тресат Силициевата долина
Промени в движението в столицата заради традиционния „Маратон София 2025“
Бившият шеф на Google отправи предупреждение за рискоте от хакване на AI системи
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Северна Корея представи нова междуконтинентална ракета на парад по случай 80-годишнината от основаването на Работническата партия
Тръмп заплашва да наложи допълнителни мита на Китай
Премиерът Желязков обеща доходите на военните да продължат да растат
Макрон преназначи Себастиан Льокорню за министър-председател на Франция