Рекламна анимация на Audi припомня, че колите не са само за момчета


„Да променим играта“ - така е озаглавен този 3-минутен рекламен анимационен филм на Audi САЩ, предназначен за телевизионно излъчване. 

Видеото разказва историята на кукла в голям магазин за детски играчки, която трябва да бъде Пепеляшка, пристигаща на бала в красива рокля в каляска, но всъщност се вълнува от съвсем друго превозно средство - не бавната каляска, а скоростна кола-играчка Audi. Рекламата проследява приключенията на лудо шофиращото момиче в магазина сред всички други оживяващи играчки, за да завърши изненадващо за мнозина сред зрителите с послание - колите не са само за момчетата, те са и за момичета. 

Видеото е отразено от блога за реклама Creative Criminals и е излъчвано по Коледа. Вижте!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Земетресение разлюля София
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Новата икономика: Могат ли европейските фермери да спасят водния цикъл?
Кандидатът на демократите Зохран Мамдани е новият кмет на Ню Йорк
Страховете от AI балон доведоха до разпродажби на световните фондови пазари
Бойко Борисов: Санкциите срещу Делян Пеевски са несправедливи, Бюджет 2026 няма да бъде оттеглен или преправян
Сеул: Северна Корея е изпратила 5000 военнослужещи в Русия за два месеца
Полша иска собствена стена от дронове, за да противодейства на руската заплаха