Рекламна анимация на Audi припомня, че колите не са само за момчета


„Да променим играта“ - така е озаглавен този 3-минутен рекламен анимационен филм на Audi САЩ, предназначен за телевизионно излъчване. 

Видеото разказва историята на кукла в голям магазин за детски играчки, която трябва да бъде Пепеляшка, пристигаща на бала в красива рокля в каляска, но всъщност се вълнува от съвсем друго превозно средство - не бавната каляска, а скоростна кола-играчка Audi. Рекламата проследява приключенията на лудо шофиращото момиче в магазина сред всички други оживяващи играчки, за да завърши изненадващо за мнозина сред зрителите с послание - колите не са само за момчетата, те са и за момичета. 

Видеото е отразено от блога за реклама Creative Criminals и е излъчвано по Коледа. Вижте!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Васил Терзиев: Маскираните провокатори не са лицето на протестиращите
Правителството изтегля бюджета от НС
Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес
Президентът призова: Оставка на кабинета и предсрочни избори
България на протест: Десетки хиляди изпълниха центъра на София и големите градове (ОБЗОР)
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 декември
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Тръмп свиква Съвета за национална сигурност на фона на кризата в отношенията с Венецуела