Рекламна анимация на Audi припомня, че колите не са само за момчета

„Да променим играта“ - така е озаглавен този 3-минутен рекламен анимационен филм на Audi САЩ, предназначен за телевизионно излъчване. 

Видеото разказва историята на кукла в голям магазин за детски играчки, която трябва да бъде Пепеляшка, пристигаща на бала в красива рокля в каляска, но всъщност се вълнува от съвсем друго превозно средство - не бавната каляска, а скоростна кола-играчка Audi. Рекламата проследява приключенията на лудо шофиращото момиче в магазина сред всички други оживяващи играчки, за да завърши изненадващо за мнозина сред зрителите с послание - колите не са само за момчетата, те са и за момичета. 

Видеото е отразено от блога за реклама Creative Criminals и е излъчвано по Коледа. Вижте!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

ISW: Москва постави като условие мирното споразумение да не позволява прозападно правителство в Киев
ЕС призовава основано на уважение споразумение, след като Тръмп заплаши блока с мита от 50%
Съдия временно блокира забраната на Тръмп за прием на чуждестранни студенти в Харвардския университет
Неизвестно за известните: Съперничество между двама братя и скандал под бомбите ражда прочута марка за спортни обувки
"Преговорите не водят до никъде": Тръмп заплаши ЕС с 50% мита от 1 юни
Времето: Предупреждения от първа и втора степен за интензивни валежи в 20 области
На фокус следващата седмица: Чипове и облигации
На днешната дата, 24 май. Ден на българската просвета и култура и на славянската писменост