Рекламна провокация от Skittles за връзката майка-пораснал син


Американската марка бонбони Skittles има дълга история от показване на смущаващи реклами с герои със странни анатомични части и луди способности - от известните суперидиотски спотове “Touch” (мъж превръща в бонбони всичко, което докосне) и “Beard” (мъж използва брадата си като трета ръка) от преди десетилетие, до по-скорошни рекламни творби като “Bleachers” (тъйнейджър има бонбони по лицето, вместо пъпки), посочва Adweek.

Сега брандът провокира и дори вероятно прекрачва една граница на поносимост със саркастична реклама за връзката майка-пораснал син. Видеото е било дотолкова неприятно за мнозина сред зрителите/ зрителките, че излъчването му в YouTube като реклама, предшестваща други клипове, в САЩ е било прекратено. Героите в него са двама - голям, поостарял син, седнал на дивана пред телевизора у дома, свързан с пъпна връв с майка си... Буквално. 

Рекламата е "пакост" по повод Деня на майката в Америка. Тя е дело на агенция DDB Chicago. 

Спотът е неприятен за мнозина, но всъщност дори не е чак толкова странен, в сравнение с някои други реклами от миналото на Skittles, отбелязва още Adweek. Например “Milked Man” от 2007 г., в който мъж се дои като крава след като се захранва със Skittles. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп призова страните от НАТО да спрат да купуват руски петрол, за да наложи санкции
Археолози се борят да спасят артефакти от Газа, застрашени от израелски атаки
На днешната дата, 14 септември. Кръстовден
5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Аржентина заплаши с мерки срещу добива на петрол на Фолклeндските острови от израелска компания
Джо Байдън изпитва проблеми с набирането на средства за президентската си библиотека
Как да се откроите в препълнените пощенски кутии на клиента?
ИПИ: 10% от зрелостниците с резултат под "среден 3" на матурата по български и литература