Ремикс на "My Way" на Синатра в авангардна реклама на Adidas

Културата на градските улици на Ню Йорк, показана авангардно, с провокация, някак си трайбъл и дори лудо се вижда в тази нова реклама на спортния бранд Adidas, гледана вече над 24 милиона пъти в YouTube. Видеото се развива на фона на прочутата песен на Франк Синатра "My Way", изпълнена от модерни творци и спортни личности, почитатели на марката. Сред тях е и рапърът Снуп Дог. 

Филмът е под мотото "Original is Never Finished". "Ние показваме визионери от световете на музиката, изкуството, скейта и спорта. Потвърждавайки представата, че оригиналното никога не е завършено, филмът съдържа ремикс на песента икона "My Way" на Франк Синатра с провокативен подход към днешната култура на улично облекло. adidas Originals се обръща към новото поколение от творци, за да ги вдъхнови да определят наново своето понятие за оригиналност. Филмът "Original is Never Finished" изследва тази идея, която задвижва културата напред и може да пресъздаде какво е истински оригиналното", посочват от компанията.

Ето и рекламата. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

TreSemmé „изкарва от леглото“ поколението Z за парти турне
На днешната дата, 21 август. Рождениците днес
САЩ боядисват в черно стената на границата с Мексико, за да пàри на мигрантите в жегите
Тайнствен милиардер плаща 10 млн. долара за експедиция към отломките на потъналия „Титаник“
Телескопът „Джеймс Уеб“ откри поредния нов спътник на планетата Уран
Ню Бояна отваря център за професионално обучение на кадри за кино индустрията
Кирил Петков: Търсим най-подходящия момент за евакуиране на българските кораби в Украйна
Рязко забавяне на германската инфлация попари спекулациите за вдигане на лихвите от ЕЦБ