Saatchi & Saatchi ще бъде новата рекламна агенция на Мтел

Saatchi & Saatchi ще бъде новата рекламна агенция на Мтел.
Време е съществуващият работен модел между рекламна агенция и мобилен оператор да бъде трансформиран и изведен на ново ниво, за да отговори адекватно на променящите се очаквания на хората. Това убеждение е в основата на стартиращото партньорство, посочват от Saatchi & Saatchi.
Амбицията на двете компании е да работят в тясно сътрудничество, създавайки партньорство от нов вид и предизвиквайки утвърдените представи за ролята на рекламата и рекламните агенции. Крайната цел е предефиниране на връзката между Мтел и хората, както и на ролята на комуникацията и възможността да създава добавена стойност за тях.
Saatchi & Saatchi е част от най-голямата комуникационна група в България Publicis One. За работата с Мтел тя създава специализиран екип от български и международни професионалисти, воден от англичанина Бари Бранд, който има над 25 години опит в рекламната индустрия и развитието на брандове - от Великобритания до Обединените арабски емирства.
„Ролята на Saatchi е не просто да създава реклами: ние даваме на клиентите си работещи творчески решения на реални бизнес проблеми. Ето защо сме изключително развълнувани от възможностите, които партньорството ни с Мтел предлага. В днешния свят на тотална свързаност и бързо развиващи се технологии, комуникацията на бранд като Мтел не може и не трябва просто да говори на хората. Тя трябва да е част от преживяването, начало на диалог между страните, реална добавена стойност в живота на хората”, коментира Георги Гавазов, управител на Saatchi & Saatchi.
„За нас ролята на творческата агенция не е на обслужваща и това е една от причините ние да преценим, че ни трябва бизнес партньор с разбиране за потребителя и много идеи, който да ни помага не само в чисто творческото “преразказване” на нашите продуктови оферти и проекти, но и в целия бизнес процес“, коментира Петя Стоянова, директор „Маркетинг комуникации“ в Мтел.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Томислав Дончев: Конкурентоспособността идва от знанието
Технологии |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Агентите на ФБР: Спирането на работата на правителството застрашава националната сигурност
Свят |Digital age: Техно пробиви и открития
Технологии |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.